صدور4500 دعوت نامه در بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری
24 فوریه 2020 - 12:58
بازدید 451
11

در 19  فوریه، طی بزرگترین انتخابی که تا به حال دولت کانادا انجام داده، دعوت نامه هایی برای اقامت دائم کانادا برای 4500  متقاضی در سیستم اکسپرس انتری صادر شد. حداقل امتیاز CRS  در این دور 470 بوده که نسبت به دور قبلی که 5 فوریه برگزار شد،2  امتیاز کاهش یافته است. سیستم اکسپرس انتری […]

ارسال توسط :
پ
پ

در 19  فوریه، طی بزرگترین انتخابی که تا به حال دولت کانادا انجام داده، دعوت نامه هایی برای اقامت دائم کانادا برای 4500  متقاضی در سیستم اکسپرس انتری صادر شد.

حداقل امتیاز CRS  در این دور 470 بوده که نسبت به دور قبلی که 5 فوریه برگزار شد،2  امتیاز کاهش یافته است. سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را در سه دسته اصلی نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی می پذیرد.

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

برای دریافت دعوتنامه در سیستم اکسپرس انتری نیازی به جاب آفر نیست، اما در صورتی که متقاضی دارای جاب آفر باشد در سیستم امتیاز بندی جامع امتیاز بیشتری دریافت می کند.

متقاضیانی که در این رتبه بندی بالاترین امتیاز را کسب کنند، موفق به دریافت دعوتنامه خواهند شد.

دعوتنامه ها معمولا هر دو هفته یک بار صادر می شوند.

برای دستیابی به رقم 85800  پذیرش اقامت دائم امسال، دولت باید در هر دور انتخابی تعداد بیشتری دعوت نامه صادر کند. این دور انتخابی چهارم در سال 2020 بود که پیرو آن تعداد کل دعوت نامه های ITA صادر شده در سال جاری به 14800  رسید.

کلیه داوطلبان با امتیاز CRS حداقل470  که قبل از این تاریخ مشخصات خود را در سیستم اکسپرس انتری وارد کرده اند، دعوت نامهITA دریافت کرده اند.   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar