صدور 91  دعوتنامه در آخرین انتخاب استان بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی
24 آوریل 2020 - 19:32
بازدید 395
8

انتخاب 21 آوریل تحت برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP)  در حوزه تکنولوژی (Tech Pilot draw)  برگزار شد. از متقاضیان واجد شرایط با پیشنهاد شغلی در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا دعوت شده است تا از طریق انتخاب های هفتگی برای نامزدی استانی درخواست دهند.   متقاضیان ازمیان  برنامه های نیروی متخصص و اکسپرس انتری […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتخاب 21 آوریل تحت برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP)  در حوزه تکنولوژی (Tech Pilot draw)  برگزار شد. از متقاضیان واجد شرایط با پیشنهاد شغلی در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا دعوت شده است تا از طریق انتخاب های هفتگی برای نامزدی استانی درخواست دهند.

 

متقاضیان ازمیان  برنامه های نیروی متخصص و اکسپرس انتری استان انتخاب شده اند. حداقل امتیاز لازم 85 بوده است.

 

برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP)، از یک سیستم مبتنی بر امتیازدهی به نام سیستم ثبت مهاجرت نیروی متخصص (SIRS)، استفاده می کند. این امتیازها مشخص می کنند که آیا یک متقاضی ممکن است در یک دور از انتخاب، برای درخواست دادن دعوت شود یا نه.

امتیازها بر اساس فاکتورهایی از قبیل تحصیلات، تعداد سال های با تجربه کاری مستقیم، و داشتن پیشنهاد استخدام از بریتیش کلمبیا، داده می شوند.

 

متقاضیانی که دعوتنامه برای درخواست دریافت کرده اند، از تاریخ انجام دعوت، 30 روز تقویمی مهلت دارند که درخواست کامل خود را از طریق سیستم ثبت نام آنلاین برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا ارسال کنند.

 

یک دعوتنامه برای درخواست، تضمین نمی کند که آن متقاضی برای نامزدی تائید خواهد شد. برای اینکه تحت برنامه نامزدی استان بریتیش کلمبیا بررسی شوند، بیشتر متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت نامحدود از یک کارفرما از استان داشته باشند.

 

بریتیش کلمبیا تا اکنون از 2353 متقاضی مهاجرت، برای درخواست نامزدی استان، در سال جاری دعوت کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar