صدور 703 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت در برنامه انتخاب استانی انتاریو
27 آگوست 2020 - 16:34
بازدید 459
8

استان «انتاریو» در تاریخ 26 آگوست، از 703 متقاضی «سیستم اکسپرس انتری» دعوت کرد که دارای سابقه کار در مشاغل مورد هدف برنامه بودند. متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» به امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، بین 466 تا 475 نیاز داشتند تا در این دور از انتخاب دعوت شوند.   متقاضیانی که موفق به دریافت […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «انتاریو» در تاریخ 26 آگوست، از 703 متقاضی «سیستم اکسپرس انتری» دعوت کرد که دارای سابقه کار در مشاغل مورد هدف برنامه بودند. متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» به امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، بین 466 تا 475 نیاز داشتند تا در این دور از انتخاب دعوت شوند.

 

متقاضیانی که موفق به دریافت نامزدی می شوند، به طور خودکار 600 امتیاز فوق العاده «CRS» به آنها اعطا می شود که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» را برای آنها در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» تضمین می کند. این موضوع در مورد همه متقاضیان موفق «برنامه های مهاجرتی استانی» (PNP) صدق می کند.

 

«برنامه مهاجرتی انتاریو» (OINP)، از متقاضیان دعوت کرد تا در صورت داشتن سابقه کار در یکی از مشاغل زیر، برای نامزدی استانی درخواست دهند:

  • مدیران مالی (NOC 0111)
  • مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی (NOC 0124)
  • مدیران فروش شرکت ها (NOC 0601)
  • حسابرسان و حسابداران مالی (NOC 1111)
  • سایر کارمندان امور مالی (NOC 1114)
  • مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت بازرگانی (NOC 1122)
  • پرستاران ثبت نام شده و پرستاران روان پزشکی ثبت نام شده (NOC 3012)
  • پرستاران، دستیاران پزشکان و ماماها (NOC 3124)
  • متخصصان تغذیه و رژیم درمانی (NOC 3132)

 

برای دریافت نامزدی استانی از «انتاریو»، متقاضیان باید در جریان اولویت های سرمایه انسانی شرکت کنند و حداقل در یکی از مشاغل فوق، حداقل یک سال سابقه داشته باشند. سابقه کار باید در طول پنج سال قبل از تاریخ درخواست باشد و می تواند مربوط به کانادا یا خارج از کشور باشد اما باید مداوم باشد. به این معنا که وقفه ای در طول یک ساله شغل مربوطه به وجود نیامده باشد. تغییر شغل، بدون وقفه در همان حرفه اما با کارفرمایان متفاوت قابل قبول است.

 

شغل متقاضی که او واجد شرایط برای دریافت دعوت نامه از «انتاریو» می کند باید همان شغلی باشد که متقاضی در پروفایل «سیستم اکسپرس انتری» خود مشخص کرده است.

 

«اکسپرس انتری»، یک سیستم مدیریت برنامه برای سه برنامه اصلی مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

به متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» امتیاز «CRS» داده می شود که آنها را بر اساس عواملی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی رتبه بندی می کند. متقاضیان دارای بالاترین امتیاز در انتخاب های منظم «سیستم اکسپرس انتری» دعوت می شوند.

 

«OINP» از استخر «اکسپرس انتری» متقاضیانی را انتخاب می کند که دارای معیارهای جریان های مهاجرت استان باشند.

 

در سال جاری، دولت فدرال 7600 متقاضی اصلی را از طریق «OINP» می پذیرد. این تخصیص شامل 250 متقاضی برای نیروی کار موقت در مشاغل با مهارت متوسط یا سطح مهارت « C» در «طبقه بندی ملی مشاغل» (NOC) می شود.

 

در سال 2019 بیش از نیمی از 7391 گیرنده «PNP»، متقاضی «سیستم اکسپرس انتری» بودند.

 

منبع خبر: CIC News, August 26, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar