صدور 5000 دعوت‌نامه در بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری
19 نوامبر 2020 - 17:54
بازدید 481
8

کانادا امسال ۹۲٫۳۵۰ دعوت نامه برای تقاضا صادر کرده که از اهداف فراتر رفته است. کانادا بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری خود را در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار کرده است.   در مجموع ۵۰۰۰ دعوت نامه در این انتخاب صادر شد، که نامزدهای مهاجرت را یک قدم به اقامت دائم کانادا نزدیک می کند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا امسال ۹۲٫۳۵۰ دعوت نامه برای تقاضا صادر کرده که از اهداف فراتر رفته است.

کانادا بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری خود را در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار کرده است.

 

در مجموع ۵۰۰۰ دعوت نامه در این انتخاب صادر شد، که نامزدهای مهاجرت را یک قدم به اقامت دائم کانادا نزدیک می کند.

 

داوطلبان برای دریافت دعوت نامه در این دور به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی(CRS) حداقل ۴۷۲ نیاز داشتند.

 

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه مهاجرت کانادا برای سه برنامه گروه اقتصادی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال، و برنامه تجربه کانادایی.

 

به نامزدهای این برنامه ها و همچنین برخی از انتخاب های استانی (PNP) بر اساس CRS نمره داده می شود. امتیازات بسته به عوامل سرمایه انسانی داوطلبان مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه اعطا می شود.

 

داوطلبان با بالاترین امتیاز، ITA برای اقامت دائم کانادا را در یک دور دعوت از اکسپرس انتری دریافت می کنند.

 

در صورت تساوی بین نامزدها، اداره مهاجرت،پناهندگی، و شهروندی (IRCC)  قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی را اعمال می کند. برای این انتخاب، داوطلبانی که نمره CRS آنها ۴۷۲ یا بیشتر بود، برای دریافت دعوت نامه باید مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از ۲۷ اکتبر، در ساعت ۰۶:۱۸:۱۱ به وقت کانادا ارسال می کردند.

 

امسال ، نیاز CRS برای تمام انتخاب برنامه ها بالاتر از ۴۷۰ بوده است. انتخاب مخصوص برنامه «نیروی کار ماهر فدرال» در ۶ آگوست نیروی کار ماهر را با CRS  ۴۱۵ ، و انتخاب های قبلی مخصوص برنامه تجربه کانادایی داوطلبانی با CRS  ۴۴۰ دعوت کرده اند. فقط انتخاب های استانی شرایط بالاتری دارند، زیرا داوطلبان اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز CRS فوق العاده به نمره آنها اضافه می شود. انتخاب های استانی مسیرهای جایگزین اقامت دائم را برای نامزدهای اکسپرس انتری که نمره CRS پایین تری دارند ارائه می دهد.

 

در انتخاب جدید، مجموع ITA صادر شده در سال ۲۰۲۰ به ۹۲٫۳۵۰ رسیده است. امسال سال ثبت رکورد جدید برای اکسپرس انتری به حساب می آید، زیرا تعداد ITA صادر شده تا به امروز بالاترین میزان موجود در تاریخ است.

 

شمار زیادی از ITA ها مطابق با تعهد کانادا برای استقبال از بیش از ۴۰۰٫۰۰۰ مهاجر جدید در سال ۲۰۲۱ است، که بیشتر آنها از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد می شوند.

 

منبع خبر: canada.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar