صدور 430 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت در برنامه انتخاب استانی بریتیش‌کلمبیا
03 سپتامبر 2020 - 18:44
بازدید 434
6

استان «بریتیش کلمبیا» در جدیدترین انتخابش در اول سپتامبر، از بیش از 430 متقاضی مهاجرت دعوت کرده است تا برای درخواست نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.   «برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) به دلیل بیکاری گسترده در بخش های مربوط به گردشگری، مهمانداری، خرده فروشی و خدمات شخصی، از ابتدای […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «بریتیش کلمبیا» در جدیدترین انتخابش در اول سپتامبر، از بیش از 430 متقاضی مهاجرت دعوت کرده است تا برای درخواست نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

«برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) به دلیل بیکاری گسترده در بخش های مربوط به گردشگری، مهمانداری، خرده فروشی و خدمات شخصی، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا همچنان مشاغل مربوط به این بخش ها را از لیست مشاغل منتخب خود حذف می کند.

 

دعوت نامه ها به متقاضیان نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی در جریان های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC)، «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SI) و «کارآفرینی» ارسال شده اند.

 

جریان «EEBC» برای متقاضیان دارای پروفایل معتبر در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» است. «سیستم اکسپرس انتری» مسیر اصلی کانادا برای مهاجران متخصص است که قصد درخواست اقامت دائم در کانادا دارند.

 

جریان«SI» برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهر است که مشاغل آنها در استان بریتیش کلمبیا بسیار موردنیاز است.

 

حداقل امتیاز لازم در این انتخاب برای پنج رده «EEBC» و «SI»، بین 76 و 98 بود.

«SI»–نیروی متخصص: 94 امتیاز

«SI» – فارغ التحصیلان بین المللی: 98 امتیاز

«SI»–نیروی کار ماهر و نیمه ماهر: 76 امتیاز

«EEBC»–نیروی متخصص: 94 امتیاز

«EEBC» – فارغ التحصیلانبین المللی: 98 امتیاز

 

برای دریافت دعوت نامه از طریق «EEBC»، متقاضیان باید تحت «سیستم اکسپرس انتری فدرال» و «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق مهارت» (SIRS) بریتیش کلمبیا ثبت نام کنند.

 

«اکسپرس انتری» سیستم مدیریت برنامه های مهاجرت دولت فدرال است. به متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» براساس عوامل سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز داده می شوند.

 

متقاضیان «اکسپرس انتری» با نامزدی استانی، 600 امتیاز فوق العاده علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) خود دریافت می کنند.

 

متقاضیان «مهاجرت از طریق مهارت» فقط باید در «SIRS» ثبت نام کنند.

 

در تاریخ اول سپتامبر همچنین دعوت نامه هایی برای متقاضیان «جریان برنامه منطقه ای» از «رده پایه مهاجرت از راه کارآفرینی» ارسال شدند.

 

در «رده پایه مهاجرت از راه کارآفرینی»، شش دعوت نامه برای متقاضیان با امتیاز پایین 126 ارسال شده است. این رده پایه برای مدیران ارشد یا صاحبان مشاغل است که قصد سرمایه گذاری در بخش تجاری بریتیش کلمبیا را دارند و باید آن را به صورت فعال و روزمره مدیریت کنند.

 

پنج دعوت نامه دیگر از طریق «رده مهاجرت از راه کارآفرینی»، «جریان برنامه منطقه ای» برای متقاضیان با حداقل امتیاز 128 صادر شده است. «جریان برنامه منطقه ای» برای جذب مهاجران به جوامع کوچک تر بریتیش کلمبیا و ایجاد مشاغل جدید در آنها طراحی شده است.

 

این سه انتخاب به دنبال انتخاب هفته گذشته برگزار می شوند که از طریق آن 72 دعوت نامه تحت «برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی» برای نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی با پیشنهاد شغلی در یکی از 29 شغل فنی منتخب استان، صادر شد. حداقل امتیاز در هر رده 80 بود.

 

برنامه انتخاب در حوزه تکنولوژی که در سال 2017 راه اندازی شد، برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی است.

 

متقاضیان «برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی» نیازی به ارائه پیشنهاد شغلی نامحدود و تمام وقت ندارند. در عوض، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی حداقل یک ساله داشته باشند که در زمان درخواست برای نامزدی استانی، حداقل 120 روز تقویمی از مهلت آن باقی مانده باشد.

 

منبع خبر: CIC News, September 2nd, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar