صدور 324 دعوت نامه اقدام به پذیرش
04 مارس 2017 - 0:00
بازدید 405
5

 در قرعه کشی 27 فوریه برنامه مهاجرتی استان منیتوبا، برای  324 نیروی کار متخصص دعوت نامه اقدام به پذیرش Letter of Advice to Apply  صادر شد. این برنامه مهاجرتی انتخابی استان منیتوبا Manitoba Provincial Nominee Program برای 324 تن از متقاضیانی که تمایل نامه خود برای زندگی در این استان را ارسال کرده بودند، دعوت […]

ارسال توسط :
پ
پ

 در قرعه کشی 27 فوریه برنامه مهاجرتی استان منیتوبا، برای  324 نیروی کار متخصص دعوت نامه اقدام به پذیرش Letter of Advice to Apply  صادر شد.

این برنامه مهاجرتی انتخابی استان منیتوبا Manitoba Provincial Nominee Program برای 324 تن از متقاضیانی که تمایل نامه خود برای زندگی در این استان را ارسال کرده بودند، دعوت نامه اقدام به پذیرش صادر کرد.

متقاضیان نیروی کار متخصص که در این برنامه استانی واجد شرایط شناخته شدند، در یک سیستم امتیاز دهی خاص مورد بررسی قرار گرفتند.

تعداد 200 دعوت نامه برای متقاضیان نیروی متخصص که دارای حداقل امتیاز 719 و در منیتوبا هستند و تعداد 124 دعوت نامه برای متقاضیان نیروی متخصص که دارای حداقل امتیاز 575  و در خارج از منیتوبا هستند، صادر شده است.

این برنامه استانی با هدف جذب نیروی کار متخصص و مجرب برای تکمیل نیروی کار موجود در منیتوبا ست. دولت استانی منیتوبا متقاضیانی را که تمایل نامه خود را برای زندگی در این استان ارسال کرده اند، و همچنین بازار کار محلی نیازمند به تخصص آنهاست، انتخاب می کند و برای واجدین شرایط مدرک پذیرش استانی صادر می کند که منتخبین می توانند از دولت فدرال درخواست اقامت دائم کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar