صدور 276 دعوتنامه استانی بریتش کلمبیا
17 ژوئن 2020 - 16:19
بازدید 352
8

  بریتیش کلمبیا در انتخابی که در 16 ژوئن برگزار کرد، از 276 متقاضی مهاجرت از طریق مهارت و اکسپرس انتری دعوت کرد تا در از طریق نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   این دعوت نامه ها به نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی از هر دو جریان اکسپرس انتری بریتیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

بریتیش کلمبیا در انتخابی که در 16 ژوئن برگزار کرد، از 276 متقاضی مهاجرت از طریق مهارت و اکسپرس انتری دعوت کرد تا در از طریق نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

این دعوت نامه ها به نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی از هر دو جریان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و مهاجرت از طریق مهارت (SI) رسید.

 

جریان EEBC برای متقاضیانی است که پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال دارند که مسیر اصلی کانادا برای نیروی متخصص است که امیدوار به اخذ اقامت دائم کانادا هستند.

 

جریان SI برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که مشاغل آنها در استان بسیار مورد تقاضا است.

 

حداقل امتیاز برای پنج گروه EEBC و SIکه در انتخاب درگیر بودند، بین 80 تا 103 بود.

حداقل امتیازها:

SI – نیروی متخصص: 100

SI – فارغ التحصیلان بین المللی: 100

SI – سطح مبتدی و نیمه ماهر: 80

EEBC – نیروی متخصص: 100

EEBC – فارغ التحصیلان بین المللی: 103

 

برای دریافت دعوت نامه از طریق EEBC، متقاضیان باید در هر دو سیستم اکسپرس انتری فدرال و سیستم مهاجرت از طریق مهارت (SIRS) بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست ها در دولت فدرال است. متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تجربه کار، تحصیلات و مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه امتیازاتی کسب می کنند.

متقاضیان اکسپرس انتری با نامزدی استانی، 600 امتیاز اضافی در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) دریافت می کنند.

 

متقاضیان مهاجرت از طریق مهارت فقط باید در SIRS ثبت نام کرده باشند.

انتخاب راهنمای تکنولوژی (Tech Pilot) به صورت هفتگی برگزار می شود و به متقاضیان براساس عواملی مانند تحصیلات، تجربه کار و مهارت زبان به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام، امتیاز داده می شود.

Tech Pilot که در سال 2017 ایجاد شد، مطالبات نیروی کار در بخش فنی بریتیش کلمبیا را برآورده می کند که به صورت محلی برآورده نمی شوند. هدف آن اطمینان از دسترسی بخش فناوری بریتیش کلمبیا به استعدادهای لازم برای ادامه رشد است.

متقاضیان Tech Pilot از داشتن پیشنهاد شغل دائم و تمام وقت معاف هستند که در مورد بیشتر گروه های مهاجرت تحت برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) اعمال می شود.

با این وجود، متقاضیان Tech Pilot باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشند که حداقل یک سال طول کشیده باشد و در زمان درخواست برای نامزدی استانی حداقل 120 روز تقویمی از آن باقی مانده باشد.

 

بریتیش کلمبیا تا اکنون در ماه ژوئن سه انتخاب برگزار و از 642 متقاضی مهاجرت دعوت کرده است. آخرین آنها در حوزه تکنولوژی در 9 ژوئن برگزار و 87 دعوتنامه در آن صادر شد.

 

منبع خبر: CIC News, June 16, 2020

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar