صدور 232 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی منیتوبا
26 می 2021 - 21:39
بازدید 574
8

در سال جاری، منیتوبا 3018 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است. منیتوبا در روز 25 مه، از 232 متقاضی دعوت به عمل آورد تا از طریق «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای نامزدی استانی درخواست دهند. امتیازات مربوط به نامزدی استانی تأثیر بسزایی در پذیرش پرونده نهایی متقاضیان برای اقامت دائم خواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سال جاری، منیتوبا 3018 متقاضی را برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده است.

منیتوبا در روز 25 مه، از 232 متقاضی دعوت به عمل آورد تا از طریق «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای نامزدی استانی درخواست دهند. امتیازات مربوط به نامزدی استانی تأثیر بسزایی در پذیرش پرونده نهایی متقاضیان برای اقامت دائم خواهد داشت.

منیتوبا به طور منظم مهاجران را دعوت می‌کند تا از طریق یکی از سه زیرشاخه «برنامه انتخاب استانی» (PNP)، درخواست دهند: «نیروی کار متخصص منیتوبا»، «شاخه آموزش بین ‌الملل»، و «نیروی کار متخصص خارجی». متقاضیان در زیرشاخه‌های مربوط به نیروی کار متخصص، باید پروفایل «ابراز علاقه مندی» (EOI) را ارائه کرده باشند.

 

تعداد دعوتنامه‌ها و امتیازات موردنیاز هر زیرشاخه به شرح زیر است:

  • «نیروی کار متخصص منیتوبا» – 166 دعوتنامه، با امتیاز EOI حداقل 415؛
  • «نیروی کار متخصص خارجی» –  46 دعوتنامه با امتیاز EOI حداقل 703؛ و
  • «شاخه آموزش بین الملل» – 20 دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز EOI

 

در مجموع، 20 «دعوتنامه اقدام به درخواست» (LLA) به متقاضیان اکپسرس انتری تعلق گرفت.

 

مهاجرت به منیتوبا

منیتوبا دارای برنامه‌های مهاجرتی با هدف جذب استعدادهای بین الملل می‌باشد. دولت استانی سیستم مهاجرت خود را از طریق «MPNP» مدیریت می‌کند، که درخواست‌های مهاجرت را زیر نظر دارد. استان‌های کانادا توانایی ارائه وضعیت اقامت دائم را ندارند، اما می‌توانند با اعطای نامزدی استانی به درخواست متقاضیان کمک کنند.

افرادی که قصد دریافت نامزدی استانی از منیتوبا را دارند، باید «EOI» خود را در سیستم «MPNP» ثبت کنند. بدین ترتیب، آنها می‌توانند «LAA» را از طریق زیرشاخه‌های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» دریافت کنند.

سپس منیتوبا امتیازی از 1000 (بر اساس عوامل سرمایه انسانی و همچنین ارتباط با منیتوبا) به متقاضیان خواهد داد.

زیرشاخه‌های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» به این استان اجازه می‌دهند متقاضیانی را که نیازهای بازار کار را برآورده می‌کنند، شناسایی کند.

متقاضیان خارج از کشور باید ارتباط خود را با منیتوبا نشان دهند. (شامل روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت از طریق یک طرح استخدام در منیتوبا). برای واجد شرایط بودن در زمان درخواست، متقاضیان نیازی به حضور در منیتوبا ندارند.

برای دریافت دعوتنامه تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا»، متقاضیان باید پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشند.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان می‌رسانند، در صورت داشتن تخصص مورد نیاز، می‌توانند از طریق «شاخه آموزش بین الملل» «LAA» دریافت کنند.

 

دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری از طریق «MPNP»

سیستم اکسپرس انتری مسیر اصلی کانادا برای مدیریت برنامه‌های نیروی کار متخصص است. دریافت «دعوتنامه اقامت دائم» با ارسال درخواست از طریق اکسپرس انتری، و به طور مستقل از «MPNP» امکان پذیر است؛ اما نامزدی استانی دریافت دعوتنامه اقامت دائم را برای متقاضیان تضمین خواهد کرد.

اکسپرس انتری در واقع سیستم مدیریت سه برنامه مهاجرت فدرال است. هنگامی که متقاضیان پروفایل خود را ارسال می‌کنند، بر اساس «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) امتیازدهی خواهند شد که عواملی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، و مهارت‌های زبان را در بر می‌گیرد.

متقاضیان دارای بالاترین امتیاز از طریق انتخاب‌های منظم اکسپرس انتری، دعوتنامه‌هایی را برای درخواست اقامت دائم دریافت می‌کنند.

نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده «CRS» را برای افراد به دنبال دارد، که «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) را برای آنها تضمین خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar