صدور 212 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت در برنامه انتخاب استانی منیتوبا
12 سپتامبر 2020 - 1:03
بازدید 410
7

استان «منیتوبا» در جدیدترین دور انتخاب خود در دهم سپتامبر، از 212 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم درخواست دهند.   تحت «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) و از طریق سه جریان «نیروی متخصص در منیتوبا»، «نیروی متخصص خارج از کشور» و «دانشجویان بین المللی»، برای تعدادی از فارغ التحصیلان […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «منیتوبا» در جدیدترین دور انتخاب خود در دهم سپتامبر، از 212 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم درخواست دهند.

 

تحت «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) و از طریق سه جریان «نیروی متخصص در منیتوبا»، «نیروی متخصص خارج از کشور» و «دانشجویان بین المللی»، برای تعدادی از فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی متخصص، دعوت نامه صادر شده است.

 

دعوت نامه های صادر شده (LAA) به شرح زیر هستند:

نیروی متخصص در منیتوبا، 168 دعوت نامه با حداقل امتیاز 475

نیروی متخصص در خارج از کشور، 9 دعوت نامه با حداقل امتیاز 824

فارغ التحصیلان بین المللی،35 دعوت نامه، بدون نیاز به امتیاز «EOI»

 

این استان تاکنون در سال جاری، 3511 دعوت نامه برای متقاضیان مهاجرت در جریان های فوق صادر کرده است. این نودوهشتمین انتخاب منیتوبا از زمان شروع برنامه در آپریل 2014 بوده است.

 

سیستم اکسپرس انتری

در میان دعوت نامه های صادر شده در انتخاب دهم سپتامبر، 22 دعوت نامه به متقاضیان با پروفایل معتبر در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» اختصاص داشت. متقاضیانی که واجد شرایط استخر «سیستم اکسپرس انتری» هستند براساس امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) رتبه بندی می شوند. این سیستم از فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبانی برای امتیازدهی استفاده می کند.

 

از متقاضیان با بالاترین امتیاز، از طریق انتخاب های منظم از استخر «سیستم اکسپرس انتری» دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. به کسانی که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز «CRS» فوق العاده اعطا می شود که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) از «اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» را تضمین می کند.

 

برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» که در این انتخاب، نامزدی استانی از منیتوبا را دریافت کرده اند، یک «شناسه معتبر اکسپرس انتری» اعلام شده و «کد اعتبارسنجی جویندگان کار» نیز صادر شده است.

 

سیستم اعلام علاقه مندی (EOI) استان منیتوبا

افرادی که می خواهند از طریق «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (PNP) مهاجرت کنند، برای دریافت دعوت نامه از طریق جریان های نیروی متخصص در منیتوبا و نیروی متخصص در خارج از کشور، باید «اعلام علاقه مندی» خود را در «MPNP» ثبت کنند. تحت سیستم منیتوبا، به متقاضیان با توجه به ویژگی های سرمایه انسانی مانند دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی، میزان تحصیلات، سابقه کاری، ارتباط با منیتوبا و سایر عوامل، از هزار امتیاز داده می شود.

 

جریان های مهاجرتی منیتوبا

جریان های نیروی متخصص در خارج از کشور و نیروی متخصص در منیتوبا، به این استان کمک می کنند تا نیروی متخصصی را انتخاب کند که می توانند نیازهای بازار کار منیتوبا را برآورده سازند.

 

افرادی که خارج از کشور هستند باید ارتباط مستقیمی با منیتوبا داشته باشند. این امر را می توان از طریق روابط نزدیک خانوادگی یا دوستان در استان، تجربه قبلی در منیتوبا یا دریافت دعوت نامه تحت یکی از «ابتکارهای استخدام استراتژیکِ» «MPNP»، ثابت کرد.

 

متقاضیان به هنگام ارائه درخواست نیازی به حضور در منیتوبا ندارند.

 

متقاضیان رده نیروی متخصص در منیتوبا باید معیارهای خاصی را رعایت کنند، مانند داشتن پیشنهاد شغلی دائمی تمام وقت از یک کارفرما در منیتوبا.

 

فارغ التحصیلان بین المللی که از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند در صورت داشتن مهارت های موردنیاز استان، می توانند تحت جریان فارغ التحصیلان بین المللی دعوت نامه دریافت کنند.

 

منبع خبر: CIC News, September 11, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar