صدور 21 دعوت‌نامه برای متقاضیان شاخه کارآفرینی انتاریو
28 اکتبر 2020 - 3:37
بازدید 439
7

انتاریو در تاریخ 26 اکتبر، تعداد 21 دعوت نامه را برای متقاضیان کارآفرین صادر کرد. این متقاضیان می توانند درخواست خود را برای شرکت در شاخه کارآفرینی ارسال کنند. متقاضیانی که در سیستم ابراز علاقه مندی (EOI) امتیاز 142 تا 200 کسب کرده بودند، موفق به دریافت دعوت نامه از سوی برنامه انتخاب مهاجر انتاریو […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتاریو در تاریخ 26 اکتبر، تعداد 21 دعوت نامه را برای متقاضیان کارآفرین صادر کرد. این متقاضیان می توانند درخواست خود را برای شرکت در شاخه کارآفرینی ارسال کنند.

متقاضیانی که در سیستم ابراز علاقه مندی (EOI) امتیاز 142 تا 200 کسب کرده بودند، موفق به دریافت دعوت نامه از سوی برنامه انتخاب مهاجر انتاریو (OINP) شدند.

متقاضیان دعوت شده، نیازی به تماس گرفتن با OINP ندارند. OINP دو ایمیل به آنها ارسال می کند؛ یک ایمیل که حاوی اطلاعات ورود است، و ایمیل دیگر که دستورالعمل نحوه تکمیل فرم درخواست در آن ثبت شده است.

متقاضیان واجد شرایطی که دعوت نامه برای درخواست را در این دوره دریافت نکرده اند، همچنان شانس دعوت شدن را تا 12 ماه پس از ارسال آن دارند.

این پنجمین انتخاب کارآفرینی انتاریو در سال 2020 است و با احتساب این انتخاب، در مجموع تعداد 112 متقاضی کارآفرین دعوت شده اند.

پیش نیازهای مشمول شدن در شاخه کارآفرینی، به محل راه اندازی کسب وکار پیشنهادی در انتاریو بستگی دارد. اصلاحیه های اخیر هم حداقل ارزش خالص دارایی و مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز را کاهش داده اند.

در حال حاضر، ارزش خالص دارایی و مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز برای ایجاد کسب وکار در ناحیه کلان شهر تورنتو، به ترتیب از 1.5 میلیون دلار و 1 میلیون دلار به 800,000 دلار و 600,000 دلار کاهش یافته است.

کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب وکار در خارج از ناحیه کلان شهر تورنتو دارند، اکنون به 400,000 دلار ارزش دارایی خالص (به جای 800,000 دلار) و 200,000 مبلغ سرمایه گذاری (به جای 500,000 دلار) نیاز دارند.

متقاضیان باید در 60 ماه گذشته، حداقل 24 ماه تجربه مالکیت یا مدیریت کسب وکار (به عنوان مدیر ارشد) داشته باشند. پیش از این، متقاضیان می بایست در همین مدت زمان، حداقل 36 ماه تجربه مالکیت و تجربه می داشتند.

 

حداقل پیش نیازها جهت دریافت انتخاب

شاخه کارآفرینی با هدف جذب افرادی طراحی شده است که قصد شروع یا خریداری کسب وکار در انتاریو را دارند. متقاضیان موفق جهت راه اندازی کسب وکار خود در انتاریو، نامه حمایت اجازه کار موقت دریافت می کنند. این نامه حمایت بر اساس توافق برقرار شده در مورد ایفای تعهدات فرد کارآفرین تنظیم می شود، و اگر این شخص به اهداف سرمایه گذاری و اشتغال زایی ذکر شده در این توافق پایبند باشد، فرصت دریافت اقامت دائم در کانادا را به دست می آورد.

کارآفرینان باید پیش نیازهای زیر را رعایت کنند تا به محض راه اندازی کسب وکار و ایفای تعهدات مورد توافق، انتخاب شوند. پس از دریافت گواهی انتخاب، متقاضیان می توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند.

کارآفرینان پس از راه اندازی کسب وکار خود و هنگام دادن درخواست برای دریافت انتخاب از سوی انتاریو، باید معیارهای زیر را رعایت کرده باشند:

  • در ارزیابی زبان کانادا (CLB) نمره چهار را در مهارت های زبانی زبان رسمی انتاریو به دست آورنده باشند؛
  • شرایط ذکر شده در برنامه درباره سکونت را رعایت کنند. مطابق این شرایط، متقاضی باید 75 درصد (9 ماه از سال) دوره ای که در آن کسب وکار خود را در انتاریو اداره می کند، در این استان ساکن باشد.
  • کارآفرینان باید به صورت فعال در مدیریت و فعالیت های تجاری روزانه مشارکت داشته باشند.

متقاضیان انتخاب شده همچنین باید شرایط ذکر شده در توافق ایفای تعهدات را – از جمله اطلاعات ارائه شده در EOI و برنامه کسب وکار – ظرف مدت 20 ماه پس از آمدن به استان انتاریو برآورده کنند.

منبع خبر: ontario.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar