صدور 189 دعوت نامه در برنامه انتخاب استانی منیتوبا
25 سپتامبر 2020 - 22:36
بازدید 461
8

استان «منیتوبا» در جدیدترین انتخاب خود در 25 سپتامبر، از 189 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم درخواست دهند. تحت «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) و از طریق سه جریان «نیروی متخصص در منیتوبا»، «نیروی متخصص خارج از کشور» و «دانشجویان بین المللی»، برای تعدادی از فارغ التحصیلان بین المللی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «منیتوبا» در جدیدترین انتخاب خود در 25 سپتامبر، از 189 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی جهت اقامت دائم درخواست دهند. تحت «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) و از طریق سه جریان «نیروی متخصص در منیتوبا»، «نیروی متخصص خارج از کشور» و «دانشجویان بین المللی»، برای تعدادی از فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی متخصص، دعوت نامه صادر شده است.

 

این انتخاب تعداد کل دعوت نامه های (LAA) صادرشده در سال جاری را به 3671 عدد می رساند.

 

دعوت نامه های صادرشده (LAA) به شرح زیر هستند:

نیروی متخصص در منیتوبا، 160 دعوت نامه با حداقل امتیاز 464

نیروی متخصص در خارج از کشور، 4 دعوت نامه با حداقل امتیاز 847

فارغ التحصیلان بین المللی، 25 دعوت نامه، بدون نیاز به امتیاز  «EOI»

 

این نودونهمین انتخاب منیتوبا از زمان شروع برنامه در آپریل 2014 بوده است.

 

سیستم اکسپرس انتری

در میان دعوت نامه های صادرشده در انتخاب 25 سپتامبر، 18 دعوت نامه به متقاضیانی اختصاص داشت که پروفایلِ «سیستم اکسپرس انتری» و «کد اعتبار سنجی جویندگان کار» داشتند.

 

دولت فدرال از «سیستم اکسپرس انتری» برای مدیریت برنامه های اقامت دائم استفاده می کند. برای ورود به استخر «سیستم اکسپرس انتری»، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی باشند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

 متقاضیانی که واجد شرایط استخر «سیستم اکسپرس انتری» هستند براساس امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) رتبه بندی می شوند. این سیستم از فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبانی برای امتیازدهی استفاده می کند.

 

از متقاضیان با بالاترین امتیاز، از طریق انتخاب های منظم از استخر «سیستم اکسپرس انتری» دعوت می شود تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. به کسانی که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز «CRS» فوق العاده اعطا می شود که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) از اداره «مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» را تضمین می کند.

 

سیستم اعلام علاقه مندی (EOI) استان منیتوبا

افرادی که می خواهند به منیتوبا مهاجرت کنند، برای دریافت دعوت نامه باید «اعلام علاقه مندی» خود را در «MPNP» ثبت کنند. برای متقاضیان موفق، دعوت نامه صادر خواهد شد.

 

جریان های مهاجرتی منیتوبا

جریان های «نیروی متخصص در خارج از کشور» و «نیروی متخصص در منیتوبا»، به این استان کمک می کنند تا نیروی متخصصی را انتخاب کند که می توانند نیازهای بازار کار منیتوبا را برآورده سازند.

 

افرادی که خارج از کشور هستند باید ارتباط مستقیمی با منیتوبا داشته باشند. این امر را می توان از طریق روابط نزدیک خانوادگی یا دوستان در استان، تجربه قبلی در منیتوبا یا دریافت دعوت نامه تحت یکی از «ابتکارهای استخدام استراتژیکِ» «MPNP»، ثابت کرد.

 

متقاضیان رده «نیروی متخصص در منیتوبا» باید معیارهای خاصی را رعایت کنند، مانند داشتن پیشنهاد شغلی دائمی تمام وقت از یک کارفرما در منیتوبا.

 

فارغ التحصیلان بین المللی که از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند در صورت داشتن مهارت های موردنیاز استان، می توانند تحت جریان «فارغ التحصیلان بین المللی» دعوت نامه دریافت کنند.

 

منبع خبر: CIC News, september 25, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar