صدور ۵۵۱ دعوت‌نامه در جدیدترین انتخاب استانی ساسکاچوان
21 نوامبر 2020 - 19:24
بازدید 406
8

در انتخاب اخیر ساسکاچوان، از نامزدهای شاخه «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» دعوت شد. ساسکاچوان دور جدید صدور دعوتنامه ها را در ۱۹ نوامبر برگزار کرد. برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان  (SINP) متقاضیان گروه «نیروی کار متخصص بین الملل» را از طریق دو زیرشاخه «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» دعوت کرد. مجموعا ۵۵۱ دعوتنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در انتخاب اخیر ساسکاچوان، از نامزدهای شاخه «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» دعوت شد.

ساسکاچوان دور جدید صدور دعوتنامه ها را در ۱۹ نوامبر برگزار کرد.

برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان  (SINP) متقاضیان گروه «نیروی کار متخصص بین الملل» را از طریق دو زیرشاخه «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» دعوت کرد. مجموعا ۵۵۱ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت که دارای سابقه کار در مشاغل مورد نظر بودند، ارسال شده است.

برای دعوت شدن در این انتخاب، متقاضیان هر دو زیرشاخه باید فرم ابراز علاقه مندی (EOI) را برای SINP ارسال کنند. برخلاف انتخاب قبلی، امتیاز مورد نیاز برای هر گروه متفاوت بود.

۲۱۴ داوطلب اکسپرس انتری برای دعوت شدن به امتیاز EOI حداقل ۷۸ نیاز داشتند. این نیاز استانی ست، و با امتیاز سیستم جامع رتبه بندی متفاوت است. داوطلبان دعوت شده دارای ارزیابی مدارک تحصیلی و سابقه کار در یکی از ۵۶ شغل بودند.

لیست مشاغل دعوت شده در صفحه وب دولت موجود است.

۳۳۷ نامزدی که در زیرمجموعه مشاغل درخواستی دعوت شده اند، نیز به ارزیابی مدارک تحصیلی احتیاج داشتند. در مجموع ۷۵ شغل در این انتخاب گنجانده شده است.

SINP از سیستم EOI برای انتخاب کاندیداهایی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای موفقیت در بازار کار منطقه ای دارند. داوطلبان باید تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان با نمایش تجربه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان ثابت کنند.

SINP از این پنج فاکتور برای ارزیابی داوطلبان و اعطای امتیاز از ۱۰۰ به آنها در «جدول امتیازبندی نیروی کار متخصص بین الملل» استفاده می کند. برای داوطلبان با بالاترین امتیاز دعوتنامه ای از ساسکاچوان برای درخواست نامزدی استانی صادر می شود.

 

زیرمجموعه «اکسپرس انتری»

در آخرین دور دعوت، ساسکاچوان ۲۱۴ دعوتنامه برای متقاضیانی که دارای پروفایل در استخر اکسپرس انتری فدرال بودند، صادر کرد.

سیستم اکسپرس انتری فدرال مجموعه درخواست متقاضیان سه برنامه اصلی گروه اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

اگر داوطلبان استخر اکسپرس انتری فدرال، فرم ابراز علاقه مندی EOI استان ساسکاچوان را نیز تکمیل کرده و حداقل امتیاز ۷۸ را مطابق با جدول امتیازبندی SINP به دست آورده باشند، ممکن است در انتخاب اخیر دعوت شده باشند.

به داوطلبان اکسپرس انتری که برای انتخاب ساسکاچوان درخواست داده و نامزدی استانی دریافت کرده اند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) تعلق می گیرد. این در واقع تضمین می کند که از آنها برای درخواست اقامت دائم در انتخاب اکسپرس انتری فدرال آتی دعوت خواهد شد، زیرا در اکثر دورهای دعوت از نامزدهای با امتیاز بالاتر از ۴۷۰ دعوت می شود.

این روند برای هر یک از برنامه های کاندیداهای استانی کانادا که با اکسپرس انتری همسو هستند، صدق می کند.

 

زیرمجموعه «مشاغل درخواستی»

زیرمجموعه مشاغل درخواستی برای داوطلبان مهاجرتی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری هستند، در نظر گرفته شده است. این برنامه برای نامزدهای مهاجرت دارای تجربه کار در مشاغلی ست که در ساسکاچوان کمبود نیروی کار دارند.

۳۳۷ داوطلب مشاغل درخواستی برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند و مانند زیرمجموعه اکسپرس انتری، برای انتخاب به امتیاز استانی ۸۰ نیاز داشتند.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar