صدور ۵۰ هزار سوپرویزا برای پدران و مادران
01 ژوئن 2015 - 12:36
بازدید 268
6

وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد بیش از 50،000 سوپرویزا برای متقاضیان صادر کرده است. سوپرویزا یک ویزای تا ده ساله بدون محدودیت ورود (multiple entry) است که به پدر و مادرها و همچنین پدربزرگها و مادربزرگهای شهروندان کانادا و همچنین مقیمان دائم کانادا اجازه میدهد به فرزندان و نوه هایشان در خاک کانادا […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد بیش از 50،000 سوپرویزا برای متقاضیان صادر کرده است. سوپرویزا یک ویزای تا ده ساله بدون محدودیت ورود (multiple entry) است که به پدر و مادرها و همچنین پدربزرگها و مادربزرگهای شهروندان کانادا و همچنین مقیمان دائم کانادا اجازه میدهد به فرزندان و نوه هایشان در خاک کانادا بپیوندند و تا دو سال پیش آنها بمانند. و البته بعد از دوسال با یک خروج دیگر از کانادا میتوانند به ماندن در خاک کانادا ادامه دهند. بنابر آمار اداره مهاجرت بیشترین ملیتهایی که سوپرویزاها را دریافت کرده اند هندی ها، چینی ها، فیلیپینی ها و پاکستانی ها بوده اند.

 تمام کسانی که فرزند و نوه شهروند یا مقیم دائم در کانادا دارند بشرطی که محدودیتهای امنیتی و پزشکی یا بهداشتی برای ورود به خاک کانادا نداشته باشند میتوانند با استفاده از سوپرویزا وارد کانادا بشوند. همچنین همسران متقاضیان میتوانند بهمراه آنها از سوپرویزا استفاده کنند هرچند خودشان فرزندی در کانادا نداشته باشند و کسی که در کانادا است فرزند همسر آنها باشد. البته فرزندان متقاضی در این برنامه نمیتوانند ویزا دریافت کنند. بنا بر این که افراد از کدام ویزا آفیس برای سوپرویزا اقدام کرده باشند ممکن است از آنها مدارک خاصی نیز برای تشکیل فایل درخواست شود.

کانادا یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه را در دنیا در جهت پیوستن اعضای خانواده بهم ارائه میدهد. وزیر مهاجرت تصریح کرد ما بیشتر از سایر کشورهای توسعه یافته ویزاهای از این دست صادر کرده ایم. بخاطر سرعت در رسیدگی فایلها (چیزی حدود 3 ماه) این برنامه یکی از پر طرفدارترین برنامه ها برای دریافت ویزا در کانادا میباشد و نرخ پذیرفته شدن متقاضیان 82 درصد میباشد و هر ماه بیش از 1،200 ویزا صادر میشود.

افراد برای تقاضای سوپرویزا میبایست مدارک زیر را ارائه کنند:

        دعوتنامه از فرزندشان در کانادا

        مدارکی برای اثبات داشتن حداقل درامد در کانادا

        مدارک دال بر روابط فامیلی با شخصی که در کانادا است مثل شناسنامه و،،،

        بیمه درمانی از یک شرکت کانادایی حداقل برای مدت یک سال

اگر مایل به اقدام در این برنامه هستید با دفاتر کنپارس تماس بگیرید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar