شروع پذیرش آنلاین برخی از درخواست‌های شهروندی
15 آگوست 2021 - 10:32
بازدید 574
10

این زیرساخت جدید تا اطلاع ثانوی تنها برای افراد مجرد قابل استفاده است «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) در روز 11 آگوست، پورتال آنلاین جدیدی را برای مقیمان دائم افتتاح کرد که به آنها اجازه می‌دهد درخواست‌های شهروندی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. در حال حاضر، این پورتال تنها برای متقاضیان […]

ارسال توسط :
پ
پ

این زیرساخت جدید تا اطلاع ثانوی تنها برای افراد مجرد قابل استفاده است

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) در روز 11 آگوست، پورتال آنلاین جدیدی را برای مقیمان دائم افتتاح کرد که به آنها اجازه می‌دهد درخواست‌های شهروندی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

در حال حاضر، این پورتال تنها برای متقاضیان مجرد بالای 18 سال در دسترس است. اعضای خانواده، نمایندگان، و افرادی که در کانادا حضور ندارند، واجد شرایط درخواست نیستند.

«IRCC» قصد دارد در ادامه سال جاری، استفاده از این پورتال آنلاین را برای اعضای خانواده و فرزندان وابسته زیر 18 سال، فراهم کند. در سال 2022، این پورتال در اختیار نمایندگان و برخی افراد خاص که خارج از کانادا اقامت دارند، قرار خواهد گرفت.

متقاضیانی که قبل از تاریخ مذکور، درخواست کاغذی خود را ارسال کرده اند، نباید برای درخواست آنلاین اقدام کنند.

افراد مجردی که مقیم دائم کانادا هستند، هم اکنون می‌توانند مدارک موردنیاز و رسید پرداخت هزینه شهروندی را در پورتال آنلاین جدید، بارگذاری کرده و برای دریافت پرینت تأییدیه درخواست خود، اقدام کنند.

 

مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا

به گفته آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت، چشم انداز کانادا برای سیستم مهاجرت این است که پروسه‌ارسال درخواست تماماً به صورت آنلاین و بدون تماس فیزیکی انجام شود.

از ماه مارس سال 2020، کانادا همچنین آزمون‌های شهروندی و مراسم استقبال از شهروندان جدید را به صورت آنلاین انجام داده است.

به علاوه، برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا از تاریخ 1 آوریل سال جاری، به پروسه آنلاین تغییر یافتند. این برنامه‌ها عبارتند از:

  • برنامه انتخاب استانی (PNP) مستقل از اکسپرس انتری
  • پایلوت مهاجرت روستایی-شمالی
  • پایلوت کشاورزی-غذایی
  • پایلوت مهاجرت آتلانتیک
  • برنامه سرمایه گذاران منتخب کبک
  • برنامه کارآفرینان کبک
  • برنامه خود اشتغالان کبک

کانادا همچنین قصد دارد طی پنج سال آینده، نزدیک به 430 میلیون دلار به ایجاد یک پلتفرم آنلاین برای دریافت و پردازش تمامی درخواست‌های مهاجرتی اختصاص دهد.


منبع خبر: canada.ca, August 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar