سیستم جدید اداره مهاجرت کبک، زمان بررسی پرونده ها را کوتاه تر می کند
05 جولای 2018 - 21:39
بازدید 451
8

وزیر مهاجرت استان کبک، صبح روز سه شنبه 4 ژوییه 2018 اعلام کرد که این استان از تاریخ 2 آگوست 2018 قوانین مهاجرتی جدیدی را در راستای کاهش زمان بررسی پرونده های برنامه های مهاجرتی اعمال خواهد کرد. دیوید هارتل، وزیر مهاجرت استان کبک تاکید کرد که با اعمال این قوانین مدت انتظار بررسی پرونده […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر مهاجرت استان کبک، صبح روز سه شنبه 4 ژوییه 2018 اعلام کرد که این استان از تاریخ 2 آگوست 2018 قوانین مهاجرتی جدیدی را در راستای کاهش زمان بررسی پرونده های برنامه های مهاجرتی اعمال خواهد کرد.

دیوید هارتل، وزیر مهاجرت استان کبک تاکید کرد که با اعمال این قوانین مدت انتظار بررسی پرونده ها به کمتر از 12 ماه کاهش خواهد یافت.

بر اساس پیشنهاداتی که وزیر مهاجرت استان کبک مبنی بر تغییر در برنامه های مهاجرتی این استان در روزنامه رسمی 28 مارس 2018 منتشر کرده بود، قرار بود سیستم جدیدی همانند سیستم اکسپرس انتری جایگزین سیستم فعلی نیروی متخصص (یعنی سیستم First Come, First Served) شود که نیاز بازار کار مطابق با مناطق مختلف استان کبک برآورده شود.

این تغییرات در مورد برنامه کارآفرینی، صحبت از افزایش دارایی لازم به ۶۰۰ هزار دلار و کارآفرینی به ارزش ۲۰۰ هزار دلار است.

در برنامه سرمایه گذاری قرار است که سقف دارایی لازم از یک و شش دهم میلیون دلار به ۲ یا دو میلیون و دویست هزار دلار افزایش یابد و سرمایه گذاری انفعالی از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون و یا یک میلیون و دویست هزار دلار برسد، در این صورت هزینه دریافت تسهیلات مالی به ۳۰۰ و یا ۳۵۰ هزار دلار خواهد رسید. ظاهرا تغییراتی نیز در تعاریف برنامه و در آسان تر کردن اثبات دارایی و …. اتفاق خواهد افتاد.

وزیر مهاجرت استان کبک در پایان سخنان خود تاکید کرد که  سیستم جدید مهاجرتی، انقلابی در سیستم مهاجرت استان کبک خواهد بود و هدف از این تغییرات، جبران فقدان نیروی کار در برخی از مناطق استان کبک و همچنین کاهش مدت زمان بررسی پرونده ها از 32 ماه به 12 ماه است.

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar