سیاست ویژه کنپارس برای ثبت پرونده های کبک اعلام شد
16 نوامبر 2015 - 23:19
بازدید 468
8

قبل از هر چیز مایلم گزارشی از آنچه کنپارس در مورد پرونده های نیروی متخصص کبک انجام داده است به مخاطبین سایت ارایه کنم. کنپارس با اعلام ظرفیتهای کبک برای برنامه نیروی متخصص کبک شروع به عقد قرارداد کرد. از آنجا که شروع برنامه به اکتبر موکول شد کنپارس سقف معینی برای دریافت برنامه متناسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

قبل از هر چیز مایلم گزارشی از آنچه کنپارس در مورد پرونده های نیروی متخصص کبک انجام داده است به مخاطبین سایت ارایه کنم.

کنپارس با اعلام ظرفیتهای کبک برای برنامه نیروی متخصص کبک شروع به عقد قرارداد کرد. از آنجا که شروع برنامه به اکتبر موکول شد کنپارس سقف معینی برای دریافت برنامه متناسب با توان بررسی و تکمیل آنها در نظر گرفت و از اینرو در تابستان گذشته اعلام شد از قبول پرونده های جدید معذور است. تا قبل از روشن شدن چگونگی دریافت پرونده ها از همه موکلین خواسته شد تا با فرض دریافت کاغذی پرونده ها نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند. رعایت استانداردهای کبک در بالاترین سطح مورد توجه بود و بر آن اساس عمل شد. پرونده های زیادی آماده و اسکن شد و منتظر برای اخبار بعدی کبک.

با اعلام ناگهانی بازگشایی برنامه برای ۳۵۰۰ پرونده از روز ۴ نوامبر ما با سه دسته پرونده مواجه بودیم.

۱- پرونده های آماده ای که در دفتر مونترآل داشتیم که بلافاصله صبح روز جهارم ارسال شدند این دسته بیش از سی درصد پرونده های ما را تشکیل می دادند.

۲- پرونده های آماده ای که هنوز در تهران بود و پیش از این بازبینی کامل شده بودند و آماده ارسال به مونترآل بودند که با اولین پست یعنی ۲ نوامبر به مونترآل ارسال شدند. روز پنجم رسیدند  و ضمن بازبینی فوری در همان روزپنجم وارد سیستم شدند. 

۳- پرونده هایی که در فاصله اول نوامبر تا ۶ نوامبر در تهران تکمیل شدند. این دسته هر روز در پستهای روزانه به مونترآل ارسال می شدند و به محض وصول در مونترآل همان روز با پیک راهی اداره مهاجرت می شدند. همه آنهایی که تا پایان روز دهم به مونترآل رسیدند به اداره مهاجرت فرستاده شدند. بخشی از این دسته پرونده ها که حدود ۳۰ پرونده بود به دلیل تاخیر پروازهای لوفت هانزا ناشی از اعتصاب موقت این خط هوایی روز دوازدهم به دفتر مونترآل رسید. 

به این ترتیب می توان گفت همه پرونده های تکمیل شده ما به جز آن تعداد که قربانی تاخیر غیر قابل پیش بینی لوفت هانزا شد به اداره مهاجرت کبک تحویل داده شد تا قبل از ظهر روز یازدهم که البته سهم روز یازدهم تنها دو پرونده بود. به جرات می توانم ادعا کنم که تعداد پرونده های وارد شده به اداره مهاجرت عملا بیش از ۵۰٪ قراردادهای ما و ۸۰٪ پرونده های تکمیل شده ما بود. به تعبیر دیگر تنها پرونده های آماده فایل نشده ما آن دسته از پرونده هاییی بود که دیر به دست ما رسیدند.

تلاش ویژه تیم کنپارس در این زمینه واقعا جای تقدیر دارد و من به عنوان مدیر مجموعه از تک تک آنها تشکر می کنم.

از آن روز به بعد تمام همه و غم ما برای برنامه ریزی در مورد ثبت آنلاین پرونده های باقی مانده است. ما در تلاشیم اطمینان حاصل کنیم که بدون استثنا  همه پرونده هایی که قرار است وارد سیستم شوند در همان ساعات اولیه باز شدن برنامه ثبت می شوند برای عملی شدن این هدف اقدامات زیر پیش بینی شده است:

۱- ادامه سیاست عدم قبول پرونده جدید برای ثبت آنلاین. در این زمینه در پست مستقلی گفته ام که ما تنها برای آماده سازی پرونده قرارداد می بندیم و تعهد ثبت نخواهیم داشت

۲- ما در ۵ لوکیشن که سه تای آن در کانادا و دو تای آن در ایران خواهد بود برای ثبت فایلها اقدام خواهیم کرد. از نظر ما با توجه به مشکلات احتمالی اینترنت در ایران لوکیشنهای ایران تنها برای پشتیبانی است. تنها در لوکیشنهای مونترآل و ونکوور ما تیمی متشکل از ۴۰ نفر را به کار خواهیم گرفت تا در همان ساعات اولیه همه پرونده ها ثبت شوند. 

۳- ما نیازی به بازگشت پرونده های کاغذی نداریم از همه آنها اسکن های استاندارد تهیه شده است و همه آنهایی که تا روز ۱۸ ژانویه فایل نامبر نگرفته اند به صورت آنلاین دوباره ثبت می شوند به تعبیر دیگر حتی اگر کبک به تعهد خود مبنی بر بازگرداند پرونده هایی که ثبت نشده متعهد نباشد برای ما مشکلی ایجاد نمی شود.

۴- همه پرونده هایی که نقص مدارک دارند و یا به هر دلیل هنوز آماده و کامل نشده اند باید تا پایان نوامبر آماده و تکمیل شوند.

۵- همه پرونده های الکترونیک افراد بین لوکیشنهای مختلف ما به اشتراک گذاشته می شود و من شخصا همه لوکیشنهای ثبت فایل را مدیریت می کنم. اصل داستان در دفتر مونترال جریان دارد که شخصا حضور دارم.

۶- برای هر یکی از لوکیشنها یک خط اینترنت اضافی به عنوان بک آپ سفارش داده شده. حتی در دفتر مونترآل که خط پر سرعت ویژه ای در حال حاضر داریم خط جدیدی اضافه خواهد شد. 

با رعایت آنچه در بالا گفتم عملا می توان اطمینان حاصل کرد که به شرط اینکه سیستم آنلاین کبک مشکلی ایجاد نکند و یا ایرادی نداشته باشد همه پرونده های ما در همان ساعات اولیه بازگشایی برنامه به ثبت خواهد رسید. برای کنپارس همه پرونده ها اهمیت دارد و تک تک آنها باید ثبت شوند.

برای شما آرزوی موفقیت دارم و منتظر پیشنهادات شما هستم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar