سیاست های مهاجرتی بریتیش کلمبیا در خصوص همه گیری کرونا
18 می 2020 - 10:36
بازدید 446
9

استان بریتیش کلمبیا از جزئیات جدید چگونگی تأثیر همه گیری جهانی در عملکرد برنامه استانی(PNP) خبر می دهد. دولت استانی بریتیش کلمبیا در حال تنظیم برنامه های خود برای کمک به متقاضیان و کارفرمایان برنامه استانی است که تحت تاثیر پیامدهای همه گیری جهانی قرار گرفته اند. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) همچنان […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان بریتیش کلمبیا از جزئیات جدید چگونگی تأثیر همه گیری جهانی در عملکرد برنامه استانی(PNP) خبر می دهد.

دولت استانی بریتیش کلمبیا در حال تنظیم برنامه های خود برای کمک به متقاضیان و کارفرمایان برنامه استانی است که تحت تاثیر پیامدهای همه گیری جهانی قرار گرفته اند.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) همچنان به پاسخگویی به سوالات، دریافت و پردازش برنامه ها، ارزیابی گزارش های نهایی، پردازش درخواست های پس از نامزدی و همچنین برگزاری انتخاب ها از طریق مهاجرت مهارت ها، اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و جریان کارآفرینی ادامه می دهد.

برنامه مهاجرت استانی اختصاصی اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا و استان های دیگر مانند انتاریو منجر به دعوت بیشتری از کاندیداهای متقاضی مهاجرت در بخش تکنولوژی، برای اقامت دائم کانادا شده است. این دعوت ها نمایانگر اهمیت بخش تکنولوژی برای اقتصاد کانادا، حتی در طول بیماری همه گیر COVID-19 است.

از طرف دیگر، به دلیل تأثیر چشمگیر کرونا بر بخش های خاص اقتصادی، چندین کد شغلی از دوره های اخیر انتخاب های  استانی بریتیش کلمبیا به صورت موقت حذف شده اند.

از کلیه متقاضیانی که به کمک نیاز دارند و در ارائه مدارک در تاریخ مقرر یا رعایت سایر مهلت های تعیین شده برنامه به مشکل خورده اند، خواسته می شود  از طریق ایمیل با برنامه استانی بریتیش کلمبیا تماس بگیرند.

جریان مهاجرتی نیروی متخصص و ماهر استان بریتیش کلمبیا: تغییر در اشتغال به دلیل کووید-19

مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا اقداماتی موقت را برای متقاضیان این جریان مهاجرتی وضع کرده است. کسانی که وضعیت اشتغالشان به دلیل شرایط زیر تغییر یافته است:

  • تعدیل نیرو
  • اتمام همکاری بدون دلیل
  • بازگشت نیروی تعدیل شده به همان سمت قبلی/ همان کارفرمای قبلی
  • پیشنهادات شغلی جدید با یک کارفرمای جدید
  • کاهش ساعات کار به کمتر از میزان کار تمام وقت (کمتر از 30 ساعت در هفته)
  • کاهش حقوق و دستمزد به میزانی که حداقل دستمزد جاری / فعلی در این حرفه را پوشش ندهد
  • کاهش درآمد که منجر به عدم تحقق حداقل آستانه درآمد خواهد شد

متقاضیان همچنان وظیفه جمع آوری کلیه مدارک مورد نیاز از جمله نتایج آزمون زبان، ارزیابی مدارک و صلاحیت های آموزش و رعایت مهلت ارسال درخواست را دارند.

اما اگر مدارک به دلیل شرایط حاصل از کووید-19 قابل دریافت از اشخاص ثالث نبود، متقاضی باید به صورت کتبی دلیل ناقصی مدارک را توضیح دهد و اثبات کند که اطلاعات مورد تقاضا در آینده ارسال خواهد شد.

داوطلبان نیروهای مبتدی و نیمه متخصص (Entry Level و Semi-Skilled Category ) که تعدیل شده اند و قادر به تکمیل 9 ماه اشتغال دائم تمام وقت نیستند، می توانند زمان قبل و بعد از اخراج موقت را به مدت نه ماه مداوم اشتغال حساب کنند. با این حال، اخراج نمی تواند بیش از 16 هفته طول بکشد و نیاز است تا متقاضیان توسط همان کارفرما و در شغلی که واجد شرایط برنامه مهاجرتی است مجدداً استخدام شوند.

فارغ التحصیلان خارجی که به دلیل تغییر وضعیت شغلی خود نیاز به ثبت نام دارند تا بتوانند آن را به روز رسانی کنند، می توانند ثبت نام و درخواست جدیدی را در این گروه ارائه دهند، مشروط بر این که درخواست اصلی آن ها در یک دوره سه ساله ثبت شده باشد.

راهنمای کارآفرینان

از افرادی که متقاضی برنامه کارآفرینی شده اند یا دعوتنامه برای ارائه درخواست دریافت کرده اند یا درخواست مجوز کارشان از طریق جریان کارآفرینی تأیید شده است اما در جمع آوری مدارک لازم دچار تأخیر شده اند، خواسته می شود به برنامه استانی بریتیش کلمبیا ایمیل بفرستند و استان را در جریان قرار دهند.

برنامه مهاجرتی بریتیش کلمبیا (BC PNP) ممکن است دوره راه اندازی یک بیزنس و یا حمایت از مجوز کار را تمدید کند. آن دسته از کارآفرینانی که پس از بیماری همه گیر در انجام تعهدات اقامت خود یا مدیریت شغل خود دچار مشکل شده اند، تشویق می شوند که PNP BC را از وضعیت خود مطلع کنند.

داوطلبانی که قرار است گزارش نهایی خود را ارائه دهند، می توانند از طریق ایمیل این کار را انجام دهند. گزارش های نهایی هنوز دریافت و ارزیابی می شوند.

متقاضیان استانی، اقامت دائم، پشتیبانی و مجوزهای کاری و سفر

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا تا حد امکان با تغییرات صورت گرفته در وضعیت اشتغال یا با تأخیر در سفر کنار می آید، اما همچنان، همه ثبت نام کنندگان، دعوت شدگان، متقاضیان و کاندیداها باید شرایط برنامه های مهاجرتی خود را ادامه دهند.

دریافت کمک های استانی یا فدرال، مانند بیمه اشتغال (EI) یا مزایای اضطراری کانادا (CERB)، تأثیر منفی بر برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar