سوءاستفاده از نام کنپارس این بار در تورنتو
11 آگوست 2017 - 0:56
بازدید 342
5

متاسفانه اخیراً ایمیلی دریافت کردیم مبنی بر اینکه فردی سودجو به نام آقای س. س. با متقاضیان تماس گرفته و خود را به عنوان نماینده شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس در انتاریو معرفی کرده است و سعی در جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت و کلاهبرداری از آنان نموده است. به گفته این متقاضی، آقای س. س. خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

متاسفانه اخیراً ایمیلی دریافت کردیم مبنی بر اینکه فردی سودجو به نام آقای س. س. با متقاضیان تماس گرفته و خود را به عنوان نماینده شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس در انتاریو معرفی کرده است و سعی در جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت و کلاهبرداری از آنان نموده است.

به گفته این متقاضی، آقای س. س. خود را از همکاران کنپارس در شعبه انتاریو معرفی کرده است و مدعی شده است که به روش های غیر معمول از طریق سفارت کانادا در یکی از کشورهای آسیای میانه برای افراد ویزای کار یا اقامت کانادا دریافت می کند. 

به اطلاع می رساند که کنپارس تنها در برنامه هایی که در سایت خود اعلام می کند، امکان قبول پرونده دارد و هیچ برنامه غیر از آنچه در فهرست خدمات ما آمده است، به افراد پیشنهاد نمی شود. علاوه بر این هیچ فرد یا شرکتی نماینده کنپارس نیست؛ بنابراین ضمن هشدار به سودجویان که در صدد سو استفاده از نام این شرکت برآمده اند، از همه دوستان و عزیزانی که به ما لطف دارند و ما را طرف اعتماد خود می دانند تقاضا داریم در صورت دریافت هرگونه پیشنهاد غیرمتعارف و یا تماس مشکوک با ادعای نمایندگی از طرف کنپارس، موضوع را به سرعت از طریق تلفن و یا ایمیل به اطلاع ما برسانند تا در اولین فرصت برخورد قانونی با این افراد به عمل آید.

یک بار دیگر بر این موضوع تاکید می کنیم که دفاتر ما در شهرهای تهران، اصفهان، مونترال، ونکوور و تورنتو فعالیت دارند و هرگونه قرارداد با کنپارس در محل دفاتر کنپارس امضا می شود.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar