سمینار آشنایی با سیستمهای مالی و بانکی کانادا برگزار شد
28 دسامبر 2015 - 21:24
بازدید 788
33

شرکت کنپارس با همکاری مؤسسه Investors Group   سمینار آشنایی با سیستمهای مالی و بانکی کانادا را در روز شنبه 19 دسامبر در محل مؤسسه Investors Group برگزار کرد. این سمینار از مجموعه سمینارهای شرکت کنپارس است که در راستای خدمات بعد از ورود به تازه واردان، بمنظور آگاهی رسانی و ارائه اطلاعات مفید و لازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت کنپارس با همکاری مؤسسه Investors Group   سمینار آشنایی با سیستمهای مالی و بانکی کانادا را در روز شنبه 19 دسامبر در محل مؤسسه Investors Group برگزار کرد. این سمینار از مجموعه سمینارهای شرکت کنپارس است که در راستای خدمات بعد از ورود به تازه واردان، بمنظور آگاهی رسانی و ارائه اطلاعات مفید و لازم برای تازه واردان کانادا ارائه میشود. در سمینار روز شنبه طبق پیش بینی اکثریت قریب به اتفاق افرادی که ثبت نام کرده بودند حضور یافتند و این فرصت را داشتند که ضمن آشنایی کلی با سیستم مالی و بانکی کانادا سؤالات خود در زمینه مدیریت مالی، سرمایه گذاری، کاهش هزینه ها و سایر امور مربوط به زندگی مالی با آقای نصیرنیا نماینده Investors Group   مطرح کنند و پاسخهای لازم را دریافت نمایند.

 

در بخش نخست این نشست تخصصی، ابتدا اهمیت مدیریت مالی در زندگی مهاجران توضیح داده شد و سپس ضمن ارائه اطلاعات مهم در زمینه کاهش هزینه های خانوار، نحوه پس انداز، ویژگیهای سرمایه گذاری مطمئن، و الگوهای غالب سرمایه گذاری در کانادا، یک تصویر کلی از روند نیازهای مالی افراد در مراحل مختلف زندگی ارائه شد و همچنین اولویتهای مالی افراد در سنین مختلف شرح داده شد و سعی بر آن بود که شرکت کنندگان تصویر واقعی از نیازهای آینده خود و خانواده شان در سرزمین جدید داشته باشند و بتوانند برای آینده مالی خود و خانواده شان برنامه ریزی و مدیریت داشته باشند. همچنین آقای نصیرنیا شرکت کنندگان را با مؤسسات مالی مهم و همچنین نحوه عملکرد و انواع خدمات آنها آشنا کردند.

 

در بخش دوم سمینار آشنایی با سیستمهای مالی و بانکی در کانادا، شرکت کنندگان سؤالات خود را که عموما درباره دغدغه های آنها در زندگی مالی جدید و همچنین مقایسه سرمایه گذاری در ایران و کانادا بود مطرح کردند و پاسخ سؤالاتی از قبیل اینکه چه نوع سرمایه گذاری برای آنها و خانواده شان مناسب است، و یا اینکه سرمایه گذاری خوب چه ویژگیهایی دارد را دریافت کردند. گفتنی در این نشست حدود 40 نفر از مهاجران و تازه واردان شهر مونترال شرکت داشتند و از آنها خواسته شد تا با ارائه نکاتی که شرح داده شد از این پس هزینه ها و درآمدهای خود را با دقت زیاد رصد کنند و با در نظر گرفتن اهداف مالی آینده خود، شروع به پس انداز ماهانه و سپس سرمایه گذاری های خرد کنند تا بتوانند در آینده نزدیک اثرات مدیریت مالی در زندگی خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

به زودی سمینار دوم  با همین موضوع برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar