سایت اداره مهاجرت گاه اطلاعات مخدوش در اختیار متقاضی قرار می دهد
07 مارس 2011 - 11:38
بازدید 404
11

علی مختاری   این روزها تلفنهای زیادی را از موکلین و نیز دیگر دوستان دریافت می کنیم که شکایت از دریافت اطلاعات عجیب و غریب از سایت مهاجرت www.cic.gc.ca  دارند. داستان این است که این عزیزان وقتی به بخش بررسی وضعیت پرونده خود مراجعه می کنند اگر آنقدر خوشبخت باشند که سیستم آنها را شناسایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

این روزها تلفنهای زیادی را از موکلین و نیز دیگر دوستان دریافت می کنیم که شکایت از دریافت اطلاعات عجیب و غریب از سایت مهاجرت www.cic.gc.ca  دارند. داستان این است که این عزیزان وقتی به بخش بررسی وضعیت پرونده خود مراجعه می کنند اگر آنقدر خوشبخت باشند که سیستم آنها را شناسایی کند با اطلاعات مخدوشی مواجه می شوند که نمی تواند در مورد پرونده وی صدق کند. به عنوان مثال شخصی که به تازگی مدارک خود را ارسال کرده و فایل نامبر دوم دریافت کرده است با این پیام مواجه می شود که نتایج آزمایشات پزشکی شما دریافت شد و به زودی بررسی می شود و این در حالی است که وی اساسا هنوز به مرحله انجام آزمایشات پزشکی نرسیده است و فرمهای مدیکال برای مراجعه به پزشک را هم دریافت نکرده چه رسد به اینکه نتایج هم ارسال شده باشد.

تذکر این نکته را از این جهت لازم دیدم که دوستان زیادی از این جهت نگران شده و گاه آن اطلاعات غلط را جدی گرفته اند.

متاسفانه اطلاعات این سایت لزوما صحیح نیست و روی آن چندان حساب نکنید. در صورت تصحیح این رویه در سایت مهاجرت مراتب به اطلاع شما خواهد رسید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar