ساخت پروفایل های موکلین نیروی متخصص کبک کنپارس در سیستم آریما
28 سپتامبر 2018 - 2:47
بازدید 440
9

به گزارش روابط عمومی کنپارس کار ساخت پروفایلهای موکلین متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک در سیستم آریما آغاز شده است و پیش بینی می شود تا قبل از پایان مهرماه، دست کم پروفایل همه موکلینی که با این شرکت قرارداد دارند و پرونده آنها در سیستم مون پروژه به دلیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کنپارس کار ساخت پروفایلهای موکلین متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک در سیستم آریما آغاز شده است و پیش بینی می شود تا قبل از پایان مهرماه، دست کم پروفایل همه موکلینی که با این شرکت قرارداد دارند و پرونده آنها در سیستم مون پروژه به دلیل تغییر مقررات ثبت نشد، ایجاد شود.

گفتنی است که موکلین برای ادامه قرارداد در این برنامه و ایجاد پروفایل در سیستم اریما نیاز به امضای قرارداد جدید ندارند و در چارچوب همان قرارداد سابق این امر اتفاق خواهد افتاد.

درخواست ما از متقاضیان حترم این است که از تماس با دفاتر و پرسش در مورد ایجاد یا عدم ایجاد پروفایل اریمای خود خودداری کنند. تیم بزرگی از همکاران مشغول این کار هستند و دست کم در مورد آن دسته از موکلین که پروفایل مون پروژه دارند نیاز به اپدیت اطلاعات و یا درخواست مدارک ندارند. همه پروفایها بدون استثنا تا قبل از پایان ماه جاری ایجاد خواهند شد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar