زمان استفاده از تسهیلات قراردادی برای نیروی متخصص کبک کوتاه شد
01 جولای 2015 - 16:23
بازدید 449
22

همانگونه که مطلع هستید پیش از این کنپارس پروموشن ویژه خود را برای قراردادهای نیروی متخصص کبک اعلام کرده بود و اعتبار آن تا پایان ماه آگوست ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده بود. مدیریت کنپارس با توجه به شرایط تصمیم گرفته است که این پروموشن را تنها تا پایان ماه جولای ۲۰۱۵ یعنی درست یک […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانگونه که مطلع هستید پیش از این کنپارس پروموشن ویژه خود را برای قراردادهای نیروی متخصص کبک اعلام کرده بود و اعتبار آن تا پایان ماه آگوست ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده بود. مدیریت کنپارس با توجه به شرایط تصمیم گرفته است که این پروموشن را تنها تا پایان ماه جولای ۲۰۱۵ یعنی درست یک ماه دیگر برقرار نگه دارد بنابراین زمان پروموشن یک ماه کمتر از آنچه پیش از این اعلام شده بود خواهد بود. 

دلیل این تصمیم استقبال در خور توجه متقاضیان عقد قرارداد با کنپارس در زمینه نیروی متتخصص کبک است. از یک سو ظرفیت کبک محدود است و از دیگر سو کنپارس سقف معینی را برای پذیرش پرونده در این برنامه در نظر دارد. با توجه به این دو واقعیت و نیز تعداد قراردادهایی که در ماه خرداد داشته ایم به نظر می رسد طی ماه آینده به سقف قراردادی کنپارس در این برنامه برسیم و امکان عقد قرارداد دراین برنامه تا پایان آگوست نیست بنابراین چاره ای جز کوتاه کردن زمان پروموشن ندیدیم.

به این ترتیب امکان استفاده  از تسهیلات قراردادی کنپارس تنها تا پایان ماه جولای ۲۰۱۵ برابر با دهم مرداد ماه ۱۳۹۴ برقرار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar