رکورد پذیرش مهاجر در سال ۲۰۰۸
16 آوریل 2009 - 12:07
بازدید 427
11

ایرانتو: میزان مهاجران پذیرفته شده طی سال گذشته، بیشترین رقم در تاریخ کانادا بوده است. جیسون کنی، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا، که در کنفرانس کاریابی برای تازه واردین سخن می گفت، ، تعداد کل پذیرفته شدگان سال ۲۰۰۸ را ۵۱۹،۷۲۲ اعلام کرد که ۲۴۷،۰۰۰ نفر از آنان را مقیمان دائم، ۱۹۳،۰۰۰ نفر کارگر موقت […]

ارسال توسط :
پ
پ

ایرانتو: میزان مهاجران پذیرفته شده طی سال گذشته، بیشترین رقم در تاریخ کانادا بوده است. جیسون کنی، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا، که در کنفرانس کاریابی برای تازه واردین سخن می گفت، ، تعداد کل پذیرفته شدگان سال ۲۰۰۸ را ۵۱۹،۷۲۲ اعلام کرد که ۲۴۷،۰۰۰ نفر از آنان را مقیمان دائم، ۱۹۳،۰۰۰ نفر کارگر موقت و ۷۹،۰۰۰ نفر دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.
با این وجود، بیشترین عامل افزایش صدور ویزا در سال ۲۰۰۸، مربوط به سیر صعودی تعداد کارگران موقت است که در طی سال های اخیر شاهد آن بوده ایم و تعداد مهاجران دائم، همچنان در رقم بین ۲۴۰،۰۰۰ تا ۲۶۵،۰۰۰ نفر ثابت مانده است.
احزاب مخالف با انتقاد از سیاست های دولت نسبت به افزایش تعداد کارگران موقت، خواستار توجه بیشتر به مهاجران دائم شده اند که سرمایه های اصلی اقتصادی کشور را تشکیل می دهند.
وزیر مهاجرت اخیرا از احتمال کاهش میزان پذیرش مهاجر در سال ۲۰۰۹ به دلیل رشد بیکاری در کشور خبر داده بود.
وی در نظر دارد به همین منظور و در اواخر همین ماه ، جلساتی را برای تبادل نظر، با مسئولین مهاجرتی ایالت های مختلف کانادا برگزار کند.
گزارش ها حاکیست، بحران اقتصادی و کسری بودجه که منجر به افزایش بیکاری در کشور شده، بیش از همه کارگران موقت در بخش های ساختمان و صنعت را هدف قرار داده و انتظار می رود پذیرش کارگر موقت طی سال جاری به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
این گزارش حاکیست، وزیر مهاجرت در این کنفرانس همچنین بر عزم دولت نسبت با افزودن تعداد دانشجویان خارجی بدلیل درآمدزایی آنان برای دانشگاهها تأکید کرد.

نقل از سایت ایرانتو

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar