راه‌اندازی دوباره برنامه اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها (PGP) در سال ۲۰۲۱
10 نوامبر 2020 - 16:59
بازدید 395
9

کانادا ۱۰٫۰۰۰نفر از والدین، مادربزرگ و پدربزرگ ها را برای برنامه سال ۲۰۲۰، و ۳۰٫۰۰۰ نفر دیگر را در سال ۲۰۲۱ می پذیرد. اداره مهاجرت کانادا در سال ۲۰۲۱ بار دیگر با استفاده از یک روش انتخاب رندوم برای برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ ها، و مادربزرگ ها استفاده خواهد کرد. (این برنامه تحت […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا ۱۰٫۰۰۰نفر از والدین، مادربزرگ و پدربزرگ ها را برای برنامه سال ۲۰۲۰، و ۳۰٫۰۰۰ نفر دیگر را در سال ۲۰۲۱ می پذیرد.

اداره مهاجرت کانادا در سال ۲۰۲۱ بار دیگر با استفاده از یک روش انتخاب رندوم برای برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادران، پدربزرگ ها، و مادربزرگ ها استفاده خواهد کرد. (این برنامه تحت عنوان PGP شناخته می شود)

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که طبق ظرفیت پذیرش این برنامه در سال 2020، فقط یک دور دیگر از ارسال دعوت نامه ها باقی مانده است.

دوره سه هفته ای دریافت فرم ابراز علاقه مندی برای برنامه اسپانسرشیپ سال ۲۰۲۰ در ۳ نوامبر بسته شد. اکنون اداره مهاجرت، پناهندگان، و شهروندی کانادا (IRCC) باید موارد ارسالی را به صورت رندوم دسته بندی کرده، نسخه های تکراری را حذف، و دعوتنامه های درخواست را ارسال کند. مسئولان اداره پیش بینی می کنند زمان کافی برای تکمیل پرونده توسط اسپانسرها، والدین و، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها قبل از سال ۲۰۲۱ وجود نخواهد داشت. در نتیجه، پرونده های این برنامه در دوره پاییز ۲۰۲۰ در اوایل سال ۲۰۲۱ دریافت خواهند شد.

طبق دستورالعمل های وزارت امور خارجه، IRCC  برای برنامه PGP سال ۲۰۲۰ حداکثر ۱۰٫۰۰۰درخواست اسپانسرشیپ را می پذیرد. این تعداد شامل درخواستی هایی است که قبل از پایان دسامبر سال ۲۰۲۰ دریافت می شود.

در سال ۲۰۲۱، شمار درخواست ها  تا ۳۰٫۰۰۰نفر افزایش خواهد یافت. این روند ممکن است با دستورالعمل های بعدی که توسط وزیر مهاجرت ارائه می شود، تغییر کند.

افرادی که در سال ۲۰۲۰ فرم ابراز علاقه مندی خود را به این برنامه ارائه می دهند اما امسال از آنها دعوت به  اقدام نمی شود، در صورت اقدام مجدد، ممکن است به دوره های سال بعد دعوت شوند.

  (IRCC) در حال پردازش درخواست های برنامه اسپانسرشیپ PGP است که بر اساس اولویتِ ارسال بررسی می شوند. این بدان معناست که درخواست های جدید ارسال شده قبل از درخواست های موجود قرار می گیرند.

تاریخ استفاده از فرم های PGP برای سال ۲۰۲۱ هنوز تعیین نشده است. متقاضیان آتی اسپانسرشیپ به محض در دسترس بودن فرم برای سال 2021، می بایست ابراز علاقه مندی خود را همراه با مدرکی از وضعیت اقامتی خود در کانادا ارائه کنند تا IRCC موارد ارسالی تکراری را شناسایی کند.

فرم ابراز علاقه مندی برنامه اسپانسرشیپ در واقع درخواست برای  برنامه  PGP نیست. اگر دپارتمان مهاجرت، فرم ابراز علاقه مندی این برنامه را در دوره مشخص شده دریافت کند، از افراد مزبور دعوت می کند تا برای  PGP درخواست دهند.

متقاضیان اسپانسرشیپ دعوت شده، ۶۰ روز از تاریخ دعوت خود برای ارائه پرونده اسپانسرشیپ و اقامت دائم فرصت دارند. دعوتنامه برای درخواست، قابل انتقال به سایر اسپانسرها یا متقاضیان نیست. اگر  IRCC نتواند از طریق ایمیل به متقاضیان دسترسی داشته باشد، نامه  به آدرس پستی آنان ارسال  می شود.

 

منبع خبر: canada.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar