دومین انتخاب اکسپرس انتری به فاصله 24 ساعت
16 می 2020 - 23:02
بازدید 409
6

انتخاب اکسپرس تاریخ 15 ماه می، با حداقل امتیاز 447 در سیستم جامع رتبه بندی (CRS  ) متقاضیان گروه تجربه کانادایی را مورد هدف قرار داد. امتیاز این دوره از ژانویه 2019 کمترین امتیاز تا به حال بوده است. در مجموع 3371 دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز در این دور در گروه تجربه کانادایی(CEC-specific draws)، […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتخاب اکسپرس تاریخ 15 ماه می، با حداقل امتیاز 447 در سیستم جامع رتبه بندی (CRS  ) متقاضیان گروه تجربه کانادایی را مورد هدف قرار داد. امتیاز این دوره از ژانویه 2019 کمترین امتیاز تا به حال بوده است.

در مجموع 3371 دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز در این دور در گروه تجربه کانادایی(CEC-specific draws)، 447 بود، این انتخاب 5 امتیاز کاهش نسبت به انتخاب قبلی (تاریخ 1 می) که در آن حداقل امتیاز 452 بود را نشان می دهد. در این تاریخ 3311 دعوتنامه صادر شد.

انتخاب 15 می، دومین انتخاب طی 24 ساعت بود. نتایج انتخاب قبلی که 14 می اعلام شد از صدور 529  دعوتنامه ( ITA) برای کاندیداهای اکسپرس انتری از طریق برنامه مهاجرت استانی (PNP) خبر داد. حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS)برای این کاندیداها 718 بود.

در در انتخاب قبلی دراین گروه، در تاریخ 1 می، 589 دعوتنامه با حداقل امتیاز 692 صادر شد.

سیستم اکسپرس انتری، متقاضیان را برای سه گروه اصلی در برنامه های مهاجرتی اقتصادی مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی.

متقاضیان واجد شرایط به استخر اکسپرس انتری وارد شده و بر اساس سیستم جامع  رتبه بندی  (CRS) رتبه بندی می شوند. عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی در رتبه بندی تعیین کننده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar