دور جدید انتخاب های اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 415
17 می 2017 - 0:00
بازدید 573
9

در انتخاب شماره 62 «سیستم اکسپرس انتری» 3687 دعوت نامه با حداقل امتیاز 415 صادر شد. دور جدید انتخاب های “ورود سریع” یا همان “اکسپرس انتری” صبح روز چهارشنبه 17 می ۲۰۱۷ برای هشتمین بار در سال جدید اعلام شد که طی آن 3687  دعوت نامه اقدام برای ارسال درخواست برای کسانی که دارای حداقل […]

ارسال توسط :
پ
پ

در انتخاب شماره 62 «سیستم اکسپرس انتری» 3687 دعوت نامه با حداقل امتیاز 415 صادر شد.

دور جدید انتخاب های “ورود سریع” یا همان “اکسپرس انتری” صبح روز چهارشنبه 17 می ۲۰۱۷ برای هشتمین بار در سال جدید اعلام شد که طی آن 3687  دعوت نامه اقدام برای ارسال درخواست برای کسانی که دارای حداقل امتیاز 415 بوده اند، صادر شد.

در انتخاب شماره ۶۱  اکسپرس انتری که در 4 می سال جاری انجام شد، تعداد ۳۷۹۶ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۲۳ صادر شد. در انتخاب شماره ۶۰، تعداد ۳۶۶۵ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۱۵ و در انتخاب شماره ۵۹ این برنامه مهاجرتی که ۱۲ آوریل انجام شد، تعداد ۳۹۲۳ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۲۳ صادر شد. 

انتخاب شماره های 60 و 62 کمترین حد امتیاز یعنی 415 را لازم داشتند. انتخاب شماره ۶۰ تنها به فاصله یک هفته از آخرین دراو انجام شده است و حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوت نامه به امتیاز ۴۱۵ رسیده است که رکورد جدیدی در این سیستم محسوب می شود و همچنین روند کاهشی حداقل امتیازات، فاصله کم دراورها و تعداد بالای دعوت نامه ها نشان دهنده این است که شرایط پذیرش در این برنامه مهاجرتی آسان تر شده است.

در سال ۲۰۱۷ تعداد دعوت نامه های صادر شده 43202 بوده است که این تعداد از کل دعوت نامه های صادر شده در سال ۲۰۱۶ بیشتر است (۳۳۷۸۲).

گفتنی است که تعداد انتخاب شدگان قرعه کشی ورود سریع ( Express Entry Draw) که منتظر دریافت دعوت نامه جهت ارسال درخواست بودند، در تاریخ اول مارس، تعداد ۳۸۸۴ تن با داشتن حداقل امتیاز ۴۳۴، دعوت نامه ارسال درخواست دریافت کردند. در ۴ ژانویه تعداد ۲،۹۰۲ دعوت نامه جهت ارسال درخواست برای کسانی که دارای امتیاز حداقل ۴۶۸ بودند، صادر شد و در تاریخ ۲۲ فوریه، تعداد دعوت نامه ها افزایش یافت به طوری که تعداد ۳،۶۱۱ دعوت نامه برای کسانی که امتیاز حداقل ۴۴۱ داشتند، صادر شد.

در جدول زیر تغییرات دوره های گذشته را مشاهده می کنید.

 تاریخ دوره  حداقل امتیازلازم  تعداد دعوتنامه صادر شده
17 می 2017 415 3687
۴ می ۲۰۱۷ ۴۲۳ ۳۷۹۶
۱۹ آوریل ۲۰۱۷ ۴۱۵ ۳۶۶۵
۱۲ آوریل ۲۰۱۷ ۴۲۳ ۳۹۲۳
۵ آوریل ۲۰۱۷ ۴۳۱ ۳۷۵۳
۲۴ مارچ ۲۰۱۷ ۴۴۱ ۳۷۴۹
۱ مارچ ۲۰۱۷ ۴۳۴ ۳۸۸۴
۲۲ فوریه ۲۰۱۷ ۴۴۱ ۳۶۱۱
۸   فوریه  ۲۰۱۷ ۴۴۷ ۳۶۶۴
۲۵ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۵۳ ۳۵۰۸
۱۱ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۵۹ ۳۳۳۴ 
۴ ژانویه ۲۰۱۷ ۴۶۸ ۲۹۰۲
۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ ۴۷۵ ۲۸۷۸
۱۶ دسامبر۲۰۱۶  ۴۹۷  ۱۹۳۶
۳۰ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۸۶  ۵۵۹
۱۶ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۷۰  ۲۴۲۷
۲ نوامبر ۲۰۱۶  ۴۷۲  ۲۰۸۰
۱۹ اکتبر ۲۰۱۶  ۴۷۵  ۱۸۰۴
۱۲ اکتبر ۲۰۱۶  ۴۸۴  ۱۵۱۸
۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶  ۴۸۳  ۱۲۸۸
۷ سپتامبر ۲۰۱۶  ۴۹۱  ۱۰۰۰

 

اکسپرس انتری

از ابتدای ژانویه ۲۰۱۵ دولت کانادا روش مهاجرتی جدیدی را معرفی کرده است که طی آن افراد علاقمند به مهاجرت مشخصات خود را بصورت آنلاین وارد یک پروفایل میکنند و کلیه سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین مهارت های زبان و وضعیت خانوادگی و سن شان را وارد آن می کنند. این ها معیارهایی است که افراد بر مبنای آنها امتیاز می گیرند. سپس تمامی این افراد وارد بانک اطلاعاتی می شوند. استخر استعاره از یک ظرف بزرگ است که متقاضیان مهاجرت بصورت قاعده مند، هوشمند و هدفمند در آن برگزیده می شوند و طبیعتا افرادی را که امتیاز بیشتری دارند و مطابقت های بیشتری با نیاز های کار جامعه کانادا دارند انتخاب می کنند. افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی داشته باشند ۶۰۰ امتیاز اضافه دریافت می کنند که بسیار حیاتی است و بسرعت باعث انتخاب آنها و خروج پیروزمندانه از استخر می گردد. واحد شمارش امتیازها CRS می باشد.

این برنامه جدید به منظور سرعت بخشیدن به بررسی پرونده های مهاجرتی معرفی شده و تا کنون چندین هزار نفر موفق شده اند دعوت نامه برای اقدام نهایی برای داشتن اقامت دائم بدهند. این دعوت نامه درواقع برای افرادی که نام آنها از استخر بیرون می آید، ارسال می گردد. این افراد ظرف مدتی حدود شش ماه ویزای خود را در دست خواهند داشت (یا حداقل طبق اعلام اداره مهاجرت قرار است این طور باشد). اکسپرس انتری درواقع برنامه مهاجرتی نیست و تنها یک روش جدید برای انتخاب افراد دارای بالاترین امتیازات (از منظر نیروی انسانی) از میان متقاضیان مهاجرت است.

از ۱۹ نوامبر 2016 شاهد تحولی در سیستم اکسپرس انتری بودیم؛ دولت کانادا تعداد بسیار بیشتری از متقاضیانی را که در بانک اطلاعاتی سیستم ورود سریع حضورداشتند، برای اقدام در یکی از سه برنامه زیر پوشش سیستم ورود سریع دعوت کرد. 

توجه کنید که هیچ تغییری در شکل امتیاز بندی سه برنامه زیر پوشش ایجاد نشده است و متقاضیان باید همچنان در یکی از این سه برنامه شامل نیروی متخصص فدرال، فنی و حرفه ای فدرال و تجربه کانادایی واجد شرایط باشند این تذکر را از این جهت می دهم که در برخی سایت ها با هیجان صحبت از تغییر در سیستم امتیاز بندی برنامه نیروی متخصص فدرال شده است که درست نیست. سیستم ورود سریع یا همان اکسپرس انتری برنامه مهاجرتی نیست و تنها سیستمی است برای ورود پرونده به یکی از سه برنامه مورد اشاره. 

تغییراتی سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری را در این نشانی بخوانید.

برای محاسبه امتیازات خود می توانید از وب سایت expressentry.ir استفاده کنید برای این منظور اینجا را کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar