ده فرصت شغلی با درآمد 2 برابر متوسط حقوق کانادایی
12 آوریل 2016 - 8:16
بازدید 443
7

  با وجود رشد میزان بیکاری در بخش هایی از بازار کار، رقابت بر سر یافتن نیروی کار مناسب در بخش های دیگری در سال های اخیر رونق گرفته. با توجه به آمار کانادا، در حال حاضر میزان متوسط حقوق کانادایی 49000 دلار در سال است. پس اگر تمایل دارید حقوق بیشتری داشته باشید،  دانستن […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

با وجود رشد میزان بیکاری در بخش هایی از بازار کار، رقابت بر سر یافتن نیروی کار مناسب در بخش های دیگری در سال های اخیر رونق گرفته.

با توجه به آمار کانادا، در حال حاضر میزان متوسط حقوق کانادایی 49000 دلار در سال است. پس اگر تمایل دارید حقوق بیشتری داشته باشید،  دانستن میزان درآمد این 10 شغل ممکن است در یافتن شغل مورد انتظارتان کمک کند.

Marketing managers – $124,800

مدیران بازاریابی وظایف متعدد و گوناگونی را به عهده دارند و انجام امور وابسته به ارتباطات یک شرکت به عهده آنها  می باشد این وظایف کلیه مواردی از قبیل تبلیغات ، ممیزی برند، رسانه های عمومی و روابط عمومی را شامل می شود. این متخصصین می توانند درآمد های بالای 120000 دلار را هم کسب بکنند.

   Web Developer – $90,000

 

متوسط  درآمد این متخصصان نزدیک به 55000 دلار است ، در حالیکه آنها می توانند به 90000 دلارهم برسد. متخصصان این رشته در مشاغل فصلی  در تورنتو، کلگری و ونکوور می توانند درامد های 6 رقمی بدست آورند.

Construction Manager – $125,000

 

 مدیران ساخت و ساز، مدیریت شیفت های کارکنان پروژه، مسئولیت نظارت بر عملکرد روز به روز کارکنان و پیشرفت پروژه ، تکمیل نهایی در زمان مقرر شده ، نظارت بر بودجه اختصاص داده شده ، امنیت  و عملکرد بهینه پروژه را به عهده دارند.

 

Financial Analyst – $104,436

این متخصصین معمولا در بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت های بیمه  و شرکت های سرمایه گذاری فعالیت می کنند و از وظایف اصلی آنها کمک به کارفرمایان و مشتریان این شرکت ها جهت  سرمایه گذاری مناسب می باشد.

 

Software Developer – $97,000

 

 این متخصصان، برنامه های کامپیوتری  می سازند، بعضی از انها متخصص ساخت برنامه هایی هستند که به شما اجازه می دهند کار خاصی را از طریق برنامه ی کامپیوتری و یا برنامه هایی که دردستگاه های دیگری مانند موبایل و یا تبلت  اجرا می شوند انجام دهید. و بعضی دیگرمتخصص ساخت، برنامه های زیر ساختی هستند که اجرا و کنترل سیستم های کامپیوتری و یا شبکه های کامپیوتری را به عهده دارند.

Data Security Analysts – $124,500

 

امروزه با رشد  تکنولوژی سیستم های آنلاین کامپیوتری، یکی از بزرکترین نگرانی و تهدیدات برای اکثر شرکت ، حفظ امنیت اطلاعات می باشد. از وظایف اصلی متخصصان حفاظت اطلاعات بررسی ،پیش بینی و انجام تمیدات لازم برای کاهش ریسک انتقال داده ها به صورت آنلاین می باشد. درآمد این افراد می تواند دربازه ی 83250 تا 124500 دلار در سال باشد.

 

Creative Director –$102,142

 

این متخصصان نقش اصلی در صنعت تبلیغات رسانه ای را به عهده دارند. وظیفه اصلی آنها  راهبری پروژه از مرحله مفهوم استراتژیکی تا ارتقا به واقعیت و تبدیل به راه ارتباطی با مردم می باشد. این افراد معمولا درآمد های 6 رقمی کسب می کنند.

 

Corporate Trainer

در بعضی حوزه های قضایی در کانادا تعداد فارق التحصیلان معلمین و اساتید بسیار بیشتر از تعداد مشاغل آموزشی موجود  در این حوزه می باشد. یکی از گزینها ی شغلی موجود برای این افراد، مربیگری و کارآموزی به کارمندان بیزنس های حقوق می باشد و این افراد می توانند درآمدی بین 55550 تا 100000 دلار داشته باشند.

 

Information Technology Consultant – $107,993

 

متخصصین آی تی ، همچنان می توانند در آمد معقولی در رنج 73590 تا بیش از 100000 دلار داشته باشند

 

منبع:‌ورکوپولیس  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar