دعوت از 76 متقاضی حوزه تکنولوژی در انتخاب استانی بریتیش کلمبیا
04 نوامبر 2020 - 18:42
بازدید 253
6

بریتیش کلمبیا اولین انتخاب حوزه تکنولوژی این ماه را در ۳ نوامبر برگزار کرد. در مجموع ۷۶ دعوتنامه برای درخواست انتخاب استانی به منظور اقامت دائم به متقاضیان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت افراد بااستعداد ارسال شده است. برنامه مهاجرتی انتخاب بریتیش کلمبیا (BC PNP) دعوت نامه ها را بین نیروی کار متخصص و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا اولین انتخاب حوزه تکنولوژی این ماه را در ۳ نوامبر برگزار کرد.

در مجموع ۷۶ دعوتنامه برای درخواست انتخاب استانی به منظور اقامت دائم به متقاضیان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت افراد بااستعداد ارسال شده است.

برنامه مهاجرتی انتخاب بریتیش کلمبیا (BC PNP) دعوت نامه ها را بین نیروی کار متخصص و فارغ التحصیل بین المللی تقسیم کرد.

حداقل نمره استانی ۸۰ برای داوطلبان در تمام گروه ها لازم بود.

برنامه انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا، یک مسیر مهاجرت رو به رشد برای نیروی کار علم اطلاعات و دانشجویان بین المللی است. این سیستم از طریق جریانات مهاجرت استانی موجود فعالیت می کند.

به منظور مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق این برنامه، داوطلبان باید یک پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط داشته باشند.

مشاغل واجد شرایط برای برنامه انتخاب حوزه تکنولوژی بریتیش کلمبیا شامل مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی، مهندسین عمران، طراحان وب و توسعه دهندگان، مترجمان و همچنین تکنسین های ضبط صدا و فیلم و بسیاری دیگر می شود.

برخلاف سایر جریان های انتخاب بریتیش کلمبیا که نیاز به پیشنهاد اشتغال دائمی دارند، پیشنهادات شغلی پایلوت تکنولوژی باید حداقل یک ساله باشند. با این حال، پیشنهادات شغلی که مدت آنها بیش از یک سال باشند، نیز واجد شرایط هستند. همچنین لازم است پیشنهاد شغلی به صورت تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد.

دعوتنامه ها از طریق پایلوت تکنولوژی به صورت هفتگی برای کاندیداهای برتر ارسال می شود که شایستگی کافی دارند.

داوطلبانی که از آنها دعوت شده است برای نامزدی استانی اقدام کنند، ۳۰ روز فرصت دارند فرم درخواست خود را ارائه دهند. بعد از این مرحله، اکثر فرم های درخواستی طی دو تا سه ماه پردازش می شوند.

کسانی که می خواهند در دسته های مهاجرت مهارت یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا اقدام کنند، ابتدا باید از طریق پورتال آنلاینِ انتخاب بریتیش کلمبیا یک پروفایل ایجاد کرده و در سیستم ثبت نام «مهاجرت نیروی متخصص» (SIRS) نام نویسی کنند.

 

سیستم ثبت نام مهاجرت نیروی متخصص، یک سیستم نقطه ای است که به انتخاب بریتیش کلمبیا اجازه می دهد اولویت را به متقاضیانی بدهد که مهارت لازم برای کمک به رشد اقتصادی استان دارند. متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی، و محل کار، مورد ارزیابی و نمره دهی قرار می گیرند.

به داوطلبان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز اضافه به نمره سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری آنها تعلق می گیرد و از آنها دعوت می شود تا متعاقباً در قرعه کشی فدرال شرکت کنند.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar