دعوت از 557 متقاضی «PNP» در جدیدترین انتخاب اکسپرس انتری
15 می 2021 - 16:11
بازدید 447
5

تعداد دعوتنامه‌های صادر شده 176 مورد بیشتر از انتخاب مختص «PNP» قبلی بود کانادا در روز 12 مه، از 557 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. متقاضیان اکسپرس انتری برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) به حداقل امتیاز 752 و نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعداد دعوتنامه‌های صادر شده 176 مورد بیشتر از انتخاب مختص «PNP» قبلی بود

کانادا در روز 12 مه، از 557 متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

متقاضیان اکسپرس انتری برای دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) به حداقل امتیاز 752 و نامزدی از یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) نیاز داشتند. افرادی که در انتخاب‌های مختص «PNP» دعوت می‌شوند، 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی دریافت می‌کنند. بدین ترتیب در این انتخاب، صرف نظر از نامزدی، متقاضیان به حداقل امتیاز 152 نیاز داشتند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) «قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی» را به عنوان یک الزام اداری، صرف نظر از اینکه واقعاً تساوی وجود داشته باشد، در هر دور منتشر می‌کند. در انتخاب اخیر، متقاضیانی که حداقل امتیاز را داشتند، تنها در صورتی دعوت شدند که مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از روز 29 آوریل 2021، ساعت 10:18:12 به وقت کانادا ثبت کرده باشند.

اکسپرس انتری در سال 2021

از آغاز سال جاری، کانادا متقاضیان اکسپرس انتری را تنها از طریق انتخاب‌های مختص «PNP» و «CEC» دعوت کرده است. این امر عمدتا به دلیل محدودیت‌های سفر مربوط به کووید19 می‌باشد که متقاضیان خارج از کانادا را از ورود به کشور منع می‌کند. در همین حال، کانادا قصد دارد به هدف بی‌سابقه خود برای پذیرش از 401.000 مهاجر جدید دست یابد.

در سال 2021، کانادا قرار است از 108.500 مهاجر جدید تحت برنامه‌های اکسپرس انتری استقبال کند.

انتخاب‌های مختص «PNP» (به دلیل 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی) به امتیاز بالاتری نیاز دارند. انتخاب‌های مختص «CEC» دارای امتیازات موردنیاز پایین‌تری هستند، زیرا متقاضیان آنها با متقاضیان سایر گروه‌ها رقابت نمی‌کنند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت «CRS»، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

«IRCC» برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) ارسال می‌کند. پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar