دعوت از 100 متقاضی در انتخاب استانی جدید بریتیش کلمبیا
21 اکتبر 2020 - 12:47
بازدید 451
5

بریتیش کلمبیا در تاریخ 20 اکتبر، در مجموع تعداد 100 متقاضی را برای ارائه درخواست اقامت دائم دعوت کرد. برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در مجموع تعداد 80 دعوت نامه از طریق شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت افراد بااستعداد» صادر کرد. متقاضیان از زیرگروه های «نیروی کار متخصص» و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا در تاریخ 20 اکتبر، در مجموع تعداد 100 متقاضی را برای ارائه درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در مجموع تعداد 80 دعوت نامه از طریق شاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت افراد بااستعداد» صادر کرد. متقاضیان از زیرگروه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیل بین المللی» دعوت شدند.

متقاضیان تمام دسته ها جهت دعوت شدن در این انتخاب، باید حداقل امتیاز 80 را کسب می کردند.

علاوه بر این، تعداد 20 متقاضی از طریق برنامه «مهاجرت کارآفرینان» بریتیش کلمبیا دعوت شدند. تعداد 15 دعوت نامه برای شاخه «پایه» صادر شد و 5 دعوت نامه باقی مانده به شاخه «پایلوت منطقه ای» تعلق گرفت. متقاضیان شاخه پایه و پایلوت منطقه ای جهت دعوت شدن، به ترتیب حداقل به امتیاز 122 و 109 نیاز داشتند.

بریتیش کلمبیا انتخاب های خود را به صورت هفتگی از طریق برنامه های انتخاب استانی و شاخه های مختلف برگزار می کند. در تاریخ 29 سپتامبر، بریتیش کلمبیا بزرگترین انتخاب استانی خود را برگزار کرد. طی این انتخاب، تعداد 450 دعوت نامه انتخاب استانی صادر شد.

بریتیش کلمبیا هر هفته انتخاب «تِک پایلوت» (Tech Pilot) در حوزه تکنولوژی برگزار می کند که طی آن، متقاضیانی که در 29 شغل واجد شرایط پیشنهاد کاری دریافت کرده اند، برای ثبت نام در انتخاب استانی دعوت می شوند. انتخاب حوزه تکنولوژی اولین بار در سال 2017 برگزار شد و هدف از اجرای آن، کمک به صنعت تکنولوژی بریتیش کلمبیا در استخدام نیروی متخصص حوزه IT و رفع نیازهای فعلی بازار کار است.

متقاضیان جهت مشمول شدن در این انتخاب، باید در یکی از شاخه های مهاجرتی حاضر بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از مشاغل واجد شرایط، پیشنهاد کاری حداقل 12 ماهه دریافت کرده باشند.

متقاضیان جهت ارسال درخواست برای دسته های مهاجرت نیروی متخصص یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا، ابتدا باید در پرتال آنلاین BC PNP پروفایل خود را ساخته و در «سیستم ثبت نام مهاجرت نیروی متخصص» (SIRS) ثبت نام کنند.

سپس متقاضیان مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس عواملی همچون سطح تحصیلات، تجربه کاری، مهارت های زبانی در زبان انگلیسی و محل استخدام، به آنها امتیازی تعلق می گیرد.

در صورت پذیرش متقاضیان، آنها می توانند با کمک برنامه انتخاب استانی وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی (IRCC) از انتخاب استانی خود برای دریافت اقامت دائم استفاده کنند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا انتخاب استانی دریافت کرده اند، 600 امتیاز فوق العاده به مجموع امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی در اکسپرس انتری تعلق می گیرد. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان دعوت نامه برای تقاضا (ITA) را در انتخاب اکسپرس انتری فدرال بعدی به صورت تضمینی دریافت می کنند.

در آخرین و بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری، تعداد 4,500 متقاضی برای درخواست اقامت دائم دعوت شدند.

برنامه مهاجرت کارآفرینان و شاخه پایه، ویژه کارآفرینانی است که از تجربه کافی برخوردار بوده، و قصد دارند کسب وکاری را در بریتیش کلمبیا ایجاد کنند، یا اداره کسب وکاری که از قبل در این استان تأسیس شده است را بر عهده بگیرند.

هدف از اجرای برنامه پایلوت منطقه ای، جذب کارآفرین در مناطق خاصی از استان جهت ارتقا توسعه اقتصادی آن منطقه است.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar