دعوت  از ۵۳۴ نفر در انتخاب استانی ساسکاچوان
04 نوامبر 2020 - 17:33
بازدید 418
10

در انتخاب جدید ساسکاچوان، از نامزدهای اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز، دعوت به عمل آمد. انتخاب جدید ساسکاچوان در تاریخ ۳ نوامبر برگزار کرد. برنامه مهاجرتی انتخاب ساسکاچوان (SINP) از طریق دو زیرمجموعه، از متقاضیان گروه نیروی کار متخصص بین الملل دعوت به عمل آورد: «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز». این برنامه در مجموع ۵۳۴ […]

ارسال توسط :
پ
پ

در انتخاب جدید ساسکاچوان، از نامزدهای اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز، دعوت به عمل آمد.

انتخاب جدید ساسکاچوان در تاریخ ۳ نوامبر برگزار کرد.

برنامه مهاجرتی انتخاب ساسکاچوان (SINP) از طریق دو زیرمجموعه، از متقاضیان گروه نیروی کار متخصص بین الملل دعوت به عمل آورد: «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز». این برنامه در مجموع ۵۳۴ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت ارسال کرده است.

برای دعوت شدن در این دور از انتخاب، متقاضیان هر دو زیرمجموعه باید پروفایل های ابراز علاقه مندی « EOI» را از طریق برنامه انتخاب مهاجرتی ساسکاچوان ارائه می دادند. هر دو گروه، ملزم به داشتن حداقل نمره ۶۸ بوده اند، اما اکنون شرایط متفاوتی به وجود آمده است.

۲۷۲ داوطلب دعوت شده از اکسپرس انتری، فقط در صورت داشتن ۱۰ سال سابقه کار و زبان انگلیسی CLB8  یا بالاتر، می توانستند واجد شرایط دعوت شوند. در غیر این صورت، به نمره ابراز علاقه مندی (EOI) ۶۹ یا بالاتر نیاز داشتند. زیرمجموعه اکسپرس انتری شامل  ۴۷ شغل در این انتخاب شده است.

همه ۲۶۲ متقاضی که در زیرمجموعه مشاغل درخواستی دعوت شده بودند، نیاز به ارزیابی اعتبارنامه تحصیلی  داشتند. در مجموع ۵۵ شغل در این دور از انتخاب گنجانده شده بود.

برنامه انتخاب استان ساسکاچوان از سیستم EOI برای انتخاب متقاضیانی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای موفقیت در بازار کار منطقه ای دارند. داوطلبان باید با ارائه تجربه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن و ارتباط با استان، تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان ثابت کنند.

برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان از این پنج عامل برای ارزیابی متقاضیان استفاده کرده و در جدول امتیازبندی نیروی کار متخصص بین الملل، نمره ای از ۱۰۰ به آنها خواهد داد. سپس برای داوطلبانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، دعوتنامه درخواست انتخاب استان از ساسکاچوان صادر می شود.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

در آخرین دور دعوت، ساسکاچوان ۲۷۲ دعوتنامه برای نامزدهایی صادر کرد که پروفایل آنها در استخر اکسپرس انتری فدرال بود.

 

سیستم اکسپرس انتری فدرال، مجموعاً نامزدهای سه برنامه اصلی طبقه اقتصادی مهاجرت کانادا را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال، و برنامه تجربه کانادایی.

اگر متقاضیان موجود در اکسپرس انتری فدرال، فرم EOI را برای ساسکاچوان نیز تکمیل می کردند و نمره ۶۸ را در شبکه ارزیابی امتیاز برنامه انتخاب مهاجرت استانی ساسکاچوان به دست می آوردند، ممکن بود در آخرین قرعه کشی دعوت شده باشند.

به داوطلبان اکسپرس انتری که متقاضی انتخاب استانی از استان ساسکاچوان هستند و دعوتنامه دریافت می کنند، ۶۰۰ نمره اضافه برای امتیاز سیستم جامع رتبه بندی آنها اعطا می شود. این جایزه در واقع تضمین می کند که از آنها برای درخواست اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس انتری فدرال دعوت خواهد شد؛ زیرا در اکثر مواقع، متقاضیانی با امتیاز بالاتر از ۴۷۰ دعوت می شوند.

این نکته برای هر یک از برنامه های انتخاب استانی کانادا که با اکسپرس انتری همسو هستند، صدق می کند.

 

زیرمجموعه مشاغل موردنیاز

زیرمجموعه مشاغل موردنیاز برای داوطلبان مهاجرتی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری هستند، مناسب است. این برنامه مختص متقاضیانی است که دارای سابقه کار در مشاغلی هستند که در ساسکاچوان با کمبود نیروی کار مواجهند.

۲۶۲ داوطلب مشاغل موردنیاز برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند و مانند زیرمجموعه اکسپرس انتری، برای انتخاب به نمره استانی ۶۸ نیاز داشتند.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar