دسترسی به بیش از 600 امتیاز در نوروز 94
09 مارس 2015 - 19:34
بازدید 423
10

اگر خواننده جدید پرنیان هستید و از طریق اپلیکیشن‌های این نشریه آن را دریافت می‌کنند در نوروز 1394 یک فرصت استثنایی خواهید داشت. تمامی کوپن‌های شماره های مختلف پرنیان در فاصله زمانی اول تا 15 فروردین 1394 مجددا فعال خواهند شد.  به عبارت دیگر اگر شما پیشتر کوپنی را استفاده نکرده باشید حالا می‌توانید از […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر خواننده جدید پرنیان هستید و از طریق اپلیکیشن‌های این نشریه آن را دریافت می‌کنند در نوروز 1394 یک فرصت استثنایی خواهید داشت.

تمامی کوپن‌های شماره های مختلف پرنیان در فاصله زمانی اول تا 15 فروردین 1394 مجددا فعال خواهند شد. 

به عبارت دیگر اگر شما پیشتر کوپنی را استفاده نکرده باشید حالا می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و تا 640 امتیاز عرضه شده از طریق این کوپن‌ها در فاصله شماره‌های 15 تا 30 پرنیان به دست آورید. این فرصت دیگر تمدید نمی‌شود و شما تنها 15 روز برای آن فرصت دارید.

یادآوری می‌شود که شماره فروردین 94 پرنیان (با ادغام دو شماره 31 و 32 در 80 صفحه) حاوی یک کوپن 75 امتیازی، هدیه نوروزی خواهد بود که معنای آن دسترسی به 715 امتیاز از طریق پرنیان در نوروز 94 برای خوانندگان جدید این نشریه است.

همه شماره‌های پرنیان حاوی مطالب مفیدی برای مهاجران تازه‌وارد و متقاضیان مهاجرت به کاناداست پس توصیه می‌کنیم حتما به وبسایت این نشریه در این آدرس مراجعه کنید.

موکلین کنپارس به‌خاطر داشته باشند که می‌توانند با جمع‌آوری این امتیازات، امتیازاتی که از طریق مطالعه سایت و همچنین امتیازاتی که از طریق توصیه مطالب سایت به دیگران دریافت می‌کنند، از معادل دلاری آنها برای کسر مبلغ قراردادها و همچنین تهیه خدمات مختلف کنپارس بهره ببرند.

غیرموکلین می‌توانند با گردآوری این امتیازات از آنها برای تهیه خدمات و کالاهای تولید کنپارس از قبیل ارتقا عضویت سایت (دسترسی نامحدود و غیرزمان‌مند به مقالات سایت و جزوات کتابخانه مجازی کنپارس) یا تهیه بسته‌های آموزشی و یا هزینه شرکت در کارگاه‌های آموزشی استفاده کنند یا آنها را برای زمانی‌که موکل کنپارس می‌شوند ذخیره نمایند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar