در کانادا جنگ رسانه‌ای جدیدی در راه است؟
02 مارس 2010 - 15:22
بازدید 398
7

   این روزها هزاران کانادایی نامه‌هایی به امضای ایان موریسن سخنگوی جمعیت «دوستان بنگاه‌های سخن‌پراکنی کانادایی» Friends of Canadian Broadcasting دریافت می‌کنند که به طرز عجیبی لحن تند و گزنده‌ای دارد و با عباراتی چون «نقشه پنهانی استفن هارپر برای انهدام CBC» از شهروندان کانادایی می‌خواهد که در برابر این اقدام ساکت ننشینند.    شرکت کنپارس به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 این روزها هزاران کانادایی نامه‌هایی به امضای ایان موریسن سخنگوی جمعیت «دوستان بنگاه‌های سخن‌پراکنی کانادایی» Friends of Canadian Broadcasting دریافت می‌کنند که به طرز عجیبی لحن تند و گزنده‌ای دارد و با عباراتی چون «نقشه پنهانی استفن هارپر برای انهدام CBC» از شهروندان کانادایی می‌خواهد که در برابر این اقدام ساکت ننشینند.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

توضیح اینکه CBC یا Canadian Broadcasting Corporation مهم‌ترین شرکت رادیو و تلویزیونی کاناداست که با حمایت‌های دولتی اداره می‌شود و به صورت رایگان از طریق انتقال امواج و یا از طریق پرداخت شهریه ماهانه از طریق شبکه کابلی یا ماهواره قابل دریافت است. این شرکت تعداد زیادی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به دو زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی اداره می‌کند و در واقع به عنوان مرجع، گسترش‌دهنده زبان‌های رسمی با تلفظ کانادایی است.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

البته به دلیل تاکید بر چند فرهنگی در کانادا تعداد زیادی از میهمانان و موضوعات مورد طرح در برنامه‌ها به ملیت‌های تشکیل دهنده کانادا ارتباط دارد. همچنین پوشش قرار دادن برنامه‌های ملی و مهم از جمله رقابت‌های المپیک و لیگ هاکی از دیگر وظایف این سازمان است. علاوه بر اینها حجم زیادی از برنامه‌های گفتگومحور، مستندهای اجتماعی- سیاسی و میزگردهای تحلیلی از دیگر برنامه‌های این سازمان است و به دلیل بکارگیری تعدادی از قوی‌ترین کارشناسان رسانه‌ای و مشی کاملا حرفه‌ای در مواجهه با وقایع مختلف که بعضا به مزاق سیاست‌مداران خوش نمی‌آید شهرت زیادی دارد.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است.  
 

در واقع این سازمان تلاش داشته تا سطح بالاتری از تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای را که بیشتر مناسب طبقه متوسط، تحصیل‌کرده و الیت جامعه بوده عرضه کند و در برنامه‌های سرگرم کننده‌ای چون فیلم‌ها، برنامه‌های موسیقی و تفریحی نیز این رویکرد را دنبال کرده است.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

اما مکتوب مفصل آقای موریسن که با یک فرم نظرسنجی و فرم درخواست کمک مالی به انجمن همراه است به موارد متعددی از عملکرد دولت هارپر اشاره دارد که از نظر وی در جهت تضعیف این سازمان مهم کانادایی است. مواردی چون کاهش ۲۰۰ میلیون دلاری بودجه مصوب سازمان و تغییرات عمیقی که مدیر جدید منتخب دولت در برنامه‌های این سازمان به وجود آورده است. مدیری که بیشتر از اینکه رسانه‌ای باشد، در حوزه ادغام شرکت‌ها تبحر دارد و همین رویکرد را در CBC با اخراج بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین رسانه‌ای و از جمله چند تن از مهم‌ترین (و البته گرانترین کارشناسان سازمان)، حذف بخش عمده‌ای از آرشیو موسیقی کلاسیک شبکه دو رادیویی و ساخت برنامه‌هایی عامه‌پسند که در گذشته سابقه نداشته، دنبال کرده است.    شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 
 

در نمونه‌ای مشابه ، چند گروه فعال در امور زنان نیز دولت هارپر را به تضعیف حرکت‌هایی که در جهت کاهش بی‌عدالتی‌ها و تبعیض علیه زنان انجام می‌پذیرفت متهم کرده‌اند. این اعتراضات که بازتاب رسانه‌ای نسبتاً وسیعی داشت بر این نکته تاکید دارند که مسائل اقلیت‌های قومی، زبانی یا جنسی برای دولت فدرال از اهمیت زیادی برخوردار نیستند.   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

هنوز مشخص نیست که این اعتراضات رسانه‌ای بخشی از جنگ روانی احزاب مخالف خصوصا لیبرال‌ها در آستانه بررسی بودجه در ماه مارچ است که از نظر فعالین سیاسی می‌تواند به تبدیل شدن دولت فدرال به اکثریت یا پایان دوران کوتاه اقتدار آن بیانجامد یا بدون هیچ هماهنگی و صرفا به دلیل است که دولت فدرال محافظه‌کار کانادا با دیدگاه‌های خاص سیاسی و اعتقادی خود واقعاً برای گروه‌های اقلیت اجتماعی و مذهبی مسئله‌ساز شده است. آینده این ابهام را روشن خواهد کرد   شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar