دریافت اقامت کانادا در برنامه تجربه کبکی (PEQ)
28 آوریل 2016 - 9:42
بازدید 232
10

برنامه تجربه کبکی یا Programme de l'experience Quebecoise که به اختصار PEQ خوانده می شود یکی از برنامه های مهاجرتی استان کبک است که از اتفاق سازمان مهاجرت کبک برای آن اولویت ویژه قایل است.  اگر کسی به مدت یک سال در کبک با اجازه کار معتبر کار کرده باشد و یا دست کم یک سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه تجربه کبکی یا Programme de l'experience Quebecoise که به اختصار PEQ خوانده می شود یکی از برنامه های مهاجرتی استان کبک است که از اتفاق سازمان مهاجرت کبک برای آن اولویت ویژه قایل است. 

اگر کسی به مدت یک سال در کبک با اجازه کار معتبر کار کرده باشد و یا دست کم یک سال در کبک در یک موسسه آموزشی با داشتن اجازه تحصیل، درس خوانده باشد و درس خواندن وی منجر به دریافت مدرک شده باشد و یا به زودی بشود می تواند برای دریافت CSQ از کبک اقدام کند. این دسته از افراد تنها باید سطح b2 زبان فرانسه را در دو زمینه گفتاری و شنیداری نیز تامین کنند.

توجه به نکات زیر ضروری است:

۱- اقدام در این برنامه هیچ شرط سنی ندارد

۲- مهم نیست رشته تحصیلی و یا مقطعی که پیش از این در آن تحصیل کرده اید چیست.  همین که تحصیلات شما در کبک بالای دیپلم باشد کافی است. البته تذکر این نکته لازم است که همه رشته ها و مدارک برای اقدام واجد شرایط نیستند و از اینرو قبل از شروع به تحصیل اباید از اینکه مدرک حاصل از تحصیل برای این اقدام مناسب است یا خیر اطمینان حاصل شود.

۳- نیاز به سابقه کار و بیمه نیست

۴- این روش در حال حاضر سریعترین و کم دردسرترین روش دریافت اقامت دایم کاناداست به خصوص اینکه این روزها صدور ویزاهای دانشجویی بسیار ساده تر شده است و مانع اصلی در این برنامه رفع شده است.

۵- مزیت بزرگ این برنامه این است که با توجه به اینکه افراد در رشته های مفید با طول دوره حداقلی راهنمایی می شوند پس از فراغت از تحصیل و دریافت اقامت شرایط مناسبی در بازار کار دارند و بسیار موفق تر از مهاجرینی هستند که  بدون آمادگی از ایران به کانادا مهاجرت می کنند.

۶- زمان کوتاهی را در مجموع برای دریافت اقامت منتظر خواهید بود.

شرکت کنپارس با دفتر فعال در کبک آمادگی دارد متقاضیان را در همه مراحل برای دریافت اقامت دایم کانادا از این روش یاری کند. بسته قراردادی ما با قیمت بسیار مناسب شامل ارایه خدمات در همه مراحل اقدام از دریافت پذیرش در رشته و موسسه مناسب گرفته تا پیگیری امور تا دریافت اقامت دایم را شامل می شود. مشاوران ما در همه مراحل اطمینان حاصل می کنند که در مسیر درستی در حرکت هستید.

برای اطلاعات بیشتر ویدیوی توضیحی مرا در این نشانی ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar