دریافت اجازه نامه کتبی برای سفر به کانادا
19 آوریل 2021 - 23:19
بازدید 533
6

افراد معاف از محدودیت های سفر برای دریافت اجازه نامه کتبی سفر یا درخواست اولویت بررسی می بایست به اداره مهاجرت کانادا، ایمیل ارسال کنند. با شروع همه گیری کرونا در جهان، اداره مهاجرت کانادا قوانینی را جهت محدود کردن سفرها به این کشور اعمال کرد.رفته رفته و با گذشت زمان، این کشور معافیت هایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

افراد معاف از محدودیت های سفر برای دریافت اجازه نامه کتبی سفر یا درخواست اولویت بررسی می بایست به اداره مهاجرت کانادا، ایمیل ارسال کنند.

با شروع همه گیری کرونا در جهان، اداره مهاجرت کانادا قوانینی را جهت محدود کردن سفرها به این کشور اعمال کرد.
رفته رفته و با گذشت زمان، این کشور معافیت هایی را اعلام کرد که شامل برخی از افراد مانند شهروندان کانادا، مقیمان دائم، دانشجویان دانشگاه های مورد تایید و … شده است.

در ادامه، اطلاعاتی ارائه شده است که می تواند به افرادی کمک کند که معاف از محدودیت ها هستند و برای پیوستن به خانواده خود در کانادا نیاز به اجازه نامه کتبی دارند. یا می خواهند پرونده ثبت شده ویزای توریستی آنان، در اولویت بررسی قرار گیرد.

افراد مذکور می بایست به اداره مهاجرت ایمیلی مبنی بر درخواست مدنظر ارسال کنند. آنان تنها در صورت یکی از شرایط زیر از سمت اداره مهاجرت پاسخ دریافت خواهند کرد:

  • برای سفر به کانادا نیاز به اجازه نامه کتبی داشته باشند یا
  • معاف از محدودیت ها بوده و درخواست اولویت بررسی ویزای توریستی خود را دارند

 هر درخواست دیگری به جز این موارد، پاسخی نخواهد داشت.

افراد برای اطلاع از اینکه آیا نیاز به اجازه نامه کتبی از سمت اداره مهاجرت دارند یا خیر، بهتر است به صفحه محدودیت های سفر به کانادا مراجعه کنند. به عنوان مثال، افراد با شرایط زیر نیازی به این اجازه نامه نخواهند داشت:

  • شهروندان کانادا یا مقیمان دائم
  • بستگان درجه یک شهروندان، مقیمان دائم یا بومیان کانادا
  • بستگان درجه یک مقیمان موقت که از ایالات متحده قصد سفر به کانادا را دارند
  • اگر از سمت مرکز سلامت عمومی کانادا، نامه ای مبنی بر سفر به دلایل ملاحظات بشردوستانه بعلاوه ویزای توریستی معتبر دارید

محدودیت های سفر به کانادا همچنان ادامه دارد

افرادی که در هر یک از این دسته ها جای گیرند، نیازی نیست تا برای دریافت پاسخ صبر کنند. آنان می توانند به صفحه بیماری کرونا مراجعه کنند و دستورالعمل های به روز برنامه ریزی سفر به کانادا را دریافت کنند.

در جدول زیر مشخص شده است که ایمیل هر فرد با توجه به شرایطش حاوی چه اطلاعاتی باید باشد:

 

 

توجه شود که تمامی اطلاعات در یک ایمیل برای اداره مهاجرت ارسال شود. افراد می بایست از ارسال اطلاعات در ایمیل های پی در پی و ناقص خودداری کنند چرا که ممکن است منجر به تاخیر در بررسی یا رد شدن درخواست شود.

در صورت ارسال ایمیل و دریافت پاسخ خودکار، دیگر نیازی به ارسال ایمیل پیگیری نیست. اگر ایمیل ارسالی کامل و بدون نقص باشد، در اسرع وقت بررسی شده و در صورت نیاز برای فرد اجازه نامه کتبی ارسال می شود.

افراد دارای تاییده اقامت دائم «COPR» با تاریخ صدور بعد از 18 مارس 2020، اجازه ورود و لند در کانادا را ندارند. مگر اینکه مشمول معافیت از محدودیت های سفر به کانادا باشند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محدودیت های سفر به کانادا مراجعه نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar