خبر مهم: تغییرات در NOC کانادا
03 فوریه 2012 - 18:56
بازدید 191
8

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که در پی تغییراتی که وزارت منابع انسانی و توسعه مهارت‌های کانادا HRSDC و مرکز آمار کانادا در نسخه سال ۲۰۰۶ سیستم رده‌بندی مشاغل ملی کانادا NOC اعمال کرده و بر اساس نسخه جدید ۲۰۱۱، اقدام به بازنگری در شرح وظایف و مسئولیت‌های مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال کرده است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که در پی تغییراتی که وزارت منابع انسانی و توسعه مهارت‌های کانادا HRSDC و مرکز آمار کانادا در نسخه سال ۲۰۰۶ سیستم رده‌بندی مشاغل ملی کانادا NOC اعمال کرده و بر اساس نسخه جدید ۲۰۱۱، اقدام به بازنگری در شرح وظایف و مسئولیت‌های مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال کرده است.

این اداره می‌افزاید که CIO درخواست‌های رسیده تا قبل از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۲ را بر اساس سیستم NOC قبلی بررسی می‌کند و تغییرات احتمالی برای درخواستهای بعد از این تاریخ را به محض قطعی شدن به اطلاع عموم خواهد رساند. همچنین این اداره به متقاضیان جدید توصیه می‌کند NOC جدید را در مورد فهرست نیروی متخصص فدرال دقیقا مطالعه نمایند.

کنپارس به محض مشخص شدن نتایج این تغییرات، جزییات را به اطلاع شما می‌رساند اما تا آن زمان به متقاضیان تاکید می‌شود توصیه اداره مهاجرت در مورد مطابقت شرح وظایف و مسئولیت‌های رشته خود با مشخصات NOC جدید را جدی بگیرند تا بهانه دست افسران بهانه‌گیر CIO ندهند.

اصل مطلب را اینجا ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar