خبر فوری: کلاه‌برداری از طریق آدرس ایمیل مشاور کنپارس
24 دسامبر 2010 - 16:52
بازدید 329
5

به اطلاع همه دوستان، مخاطبان محترم سایت و مرتبطین کنپارس می‌رساند که با خبر شدیم متاسفانه ایمیل مشاور عالی کنپارس در زمینه پزشکان حک شده است و فرد یا افراد کلاه‌برداری با ارسال ایمیل به همه آدرس‌های موجود در آدرس‌بوک‌ ایشان و قصه‌پردازی، تقاضای پول کرده‌اند. محتوای ایمیل این است که ایشان هم‌اکنون در لندن […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه دوستان، مخاطبان محترم سایت و مرتبطین کنپارس می‌رساند که با خبر شدیم متاسفانه ایمیل مشاور عالی کنپارس در زمینه پزشکان حک شده است و فرد یا افراد کلاه‌برداری با ارسال ایمیل به همه آدرس‌های موجود در آدرس‌بوک‌ ایشان و قصه‌پردازی، تقاضای پول کرده‌اند.

محتوای ایمیل این است که ایشان هم‌اکنون در لندن هستند و به ایشان حمله شده و همه پول‌ها و کارت‌های اعتباری ایشان ربوده شده و تنها پاسپورتشان به ایشان بازگردانده شده است و بنابر این برای بازگشت به کانادا به پول نیاز دارند. شماره تلفنی هم که متقلبین در سر دیگر آن هستند برای گمراه کردن افراد نودوست تعبیه شده است.

به اطلاع شما می‌رسانیم که ایشان هیچ مشکلی ندارند و اصلا در شهر مورد اشاره نیستند پس لطفا با دقت و درایت از انجام تماس با شماره مذکور و یا ارسال ایمیل به آدرس فوق اجتناب کنید. هر چند که این آدرس ایمیل، آدرس شخصی ایشان بوده اما چون احتمال دارد برخی از مشتریان یا همکاران کنپارس در گذشته از طریق آن با دکتر تماس داشته‌اند بهتر دیدیم تا این خبر را از طریق سایت به اطلاع دوستان برسانیم.

خود وی بعد از ایجاد آدرس ایمیل جدید، قطعا با افراد تماس خواهند گرفت.
 

آخرین خبر: گویا ایمیل ایشان به وضعیت سابق بازگشته است. قاعدتا ایمیل جدیدی که از عادی شدن شرایط حکایت دارد برای دوستانی که ایمیل قبلی را دریافت کرده‌اند ارسال خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar