خبر فوری: ظرفیت رشته پرستاری رسما تکمیل شد
22 دسامبر 2010 - 16:25
بازدید 478
10

همان طور که در آخرین پست مرتبط اعلام کرده بودیم، دقایقی پیش یعنی در اخرین ساعات اداری روز چهارشنبه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۰، اداره مهاجرت کانادا، آمار درخواست‌های رسیده به این مرکز را به‌روزرسانی کرد و بر این اساس ظرفیت رشته پرستاری نیز به سقف ۱۰۰۰ پرونده رسید. بدین ترتیب تا زمان اعلام فهرست جدید، متقاضیان […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان طور که در آخرین پست مرتبط اعلام کرده بودیم، دقایقی پیش یعنی در اخرین ساعات اداری روز چهارشنبه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۰، اداره مهاجرت کانادا، آمار درخواست‌های رسیده به این مرکز را به‌روزرسانی کرد و بر این اساس ظرفیت رشته پرستاری نیز به سقف ۱۰۰۰ پرونده رسید. بدین ترتیب تا زمان اعلام فهرست جدید، متقاضیان این رشته نمی‌توانند برای ویزای نیروی متخصص فدرال تقاضا دهند.

از آنجا که معمولا بین زمان اعلام سایت این اداره و بررسی تقاضاها یک تاخیر وجود دارد احتمال دارد پرونده‌هایی که در چند روز اخیر به دفتر سیدنی ارسال شده‌اند برگشت بخورند بنابر این متقاضیان باید صبور باشند و تا قطعی شدن نتیجه بررسی‌ها انتظار بکشند.

برای ان دسته از کسانی‌که نتوانستند از این فرصت استفاده کنند در این مطلب پیشنهاداتی ارائه شده است.

فهرست اینده فدرال احتمالا در اواخر ماه جون (ژوئن) سال ۲۰۱۱ اعلام خواهد شد و احتمال می‌رود که به دلیل نیاز بسیار بالای کانادا به پرستار، این رشته مجدد در فهرست مذکور اعلام شود اما با توجه به آمار ورودی‌های مهاجرین دو سال اخیر و هم‌چنین افزایش چشم‌گیر ثبت‌نام در رشته‌های دانشگاهی و همچنین تغییراتی که برخی استان‌ها در برنامه‌های استخدام پرستاران داده‌اند تا در برخی مشاغل کمتر حساس، از بهیاران و کمک‌پرستاران (دارای فوق دیپلم پرستاری) به جای پرستاران مجوزدار (دارنده لیسانس پرستاری) استفاده کنند این احتمال هم می‌رود که وزارت مهاجرت نیاز به این رشته را در فهرست سال اینده در اولویت نداند و بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند به طور قطع و یقین بگوید که سال بعد چه خواهد شد.

همین آمار نشان می‌دهد که پرونده‌های رشته داروسازی هم به عدد ۵۰۰ رسیده و این رشته به احتمال قریب به یقین سومین رشته ای خواهد بود که به سقف مورد نظر خواهد رسید پس متقاضیان این رشته باید برای آماده سازی مدارک تعجیل بیشتری نشان دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar