خبرنامه پرنیان با کوپن 100 امتیازی و نیاز به تایید ارسال
16 جولای 2014 - 3:44
بازدید 356
8

جدیدترین شماره خبرنامه پرنیان، شماره 154 با یک کوپن 100 امتیازی در چند روز آینده ارسال خواهد شد. این شماره علاوه بر کوپن امتیاز، حاوی یک پرسش و درخواست رسمی برای تداوم ارسال خبرنامه به هر یک از دریافت کنندگان است. توضیح اینکه به منظور نظم‌بخشیدن بهتر به ارسال خبرنامه و در راستای رعایت مفاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

جدیدترین شماره خبرنامه پرنیان، شماره 154 با یک کوپن 100 امتیازی در چند روز آینده ارسال خواهد شد.

این شماره علاوه بر کوپن امتیاز، حاوی یک پرسش و درخواست رسمی برای تداوم ارسال خبرنامه به هر یک از دریافت کنندگان است. توضیح اینکه به منظور نظم‌بخشیدن بهتر به ارسال خبرنامه و در راستای رعایت مفاد قانون جدید ضداسپم کانادا (اگرچه بسیاری از دریافت کنندگان خبرنامه پرنیان، ساکن کشورهایی غیر از کانادا هستند،) برآن شدیم تا از دریافت کنندگان بپرسیم آیا مایل به تداوم ارسال خبرنامه هستند یا نه. کسانی‌که به این پرسش پاسخ منفی بدهند یا اصلا پاسخ ندهند از فهرست ارسال خبرنامه حذف خواهند شد و برای دریافت مجدد آن باید ثبت نام جدید انجام دهند اما کسانی‌که موافقت خود را اعلام کنند، خبرنامه بدون وقفه برای‌شان ارسال خواهد شد.

خبرنامه پرنیان منعکس کننده آخرین و مهم‌ترین اخبار و اطلاعات منتشر شده بر روی وبسایت‌های خبری-تحلیلی کنپارس، گروه رسانه‌ای پرنیان و وبلاگ‌های نویسندگان آن است و مرجعی برای دریافت منظم اطلاعات و اخبار و آگاهی از مهم‌ترین رویدادهای مهاجرتی، شغلی، تحصیلی و نظایر اینها در کانادا است.

لازم به یادآوری است که در هر زمانی که یک دریافت کننده اراده کند می‌تواند با کلیک روی لینکی در داخل خبرنامه، دریافت آن را متوقف کند و بنابراین موافقت با تداوم ارسال خبرنامه در این نوبت به معنای محدود شدن اختیار مشترکین برای توقف این روند در آینده نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar