حکایت کنپارس و ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک
21 آگوست 2016 - 6:55
بازدید 480
6

خوش بود گر محک حادثه اید به میان  تا سیه روی شود هر که در او غش باشد همه آنها که از دور دستی بر آتش دارند می دانند که داستان ثبت آنلاین پرونده های نیروی متخصص کبک چه داستان پر آب چشمی بوده است. از به تاخیر افتادنهای پیاپی و قرار باز شدن سیستم […]

ارسال توسط :
پ
پ

خوش بود گر محک حادثه اید به میان 

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

همه آنها که از دور دستی بر آتش دارند می دانند که داستان ثبت آنلاین پرونده های نیروی متخصص کبک چه داستان پر آب چشمی بوده است. از به تاخیر افتادنهای پیاپی و قرار باز شدن سیستم درماه فوریه و بار آمدن آن افتضاح برای اداره مهاجرت بگیرید تا دو نوبت ثبت پرونده در ماه جون و آگوست که آخری و حاشیه هایش هنوز داغ است.

در مجموعه کنپارس ما همه تلاش خود را برای عملی کردن ثبت همه پرونده های تعهد شده انجام دادیم. در نوبت اول ثبت یعنی ماه جون برنامه ریزی ما کاملا درست بود ولی به دلایلی که در مقاله ای نوشتم و می توانید اینجا بخوانید تنها موفق به ثبت نیمی از پرونده ها شدیم.  موجی از تبلیغات منفی علیه ما به راه افتاد. همه دوستان ترجیح دادند نیمه خالی لیوان را ببینند و هر آنچه دلشان خواست در فضای مجازی گفتند. برای من و همکارانم بسیار دردناک بود که با وجود این همه تلاش و برنامه ریزی و فراهم ساختن زیر ساختی منسجم اینچنین مورد کم لطفی و بی مهری قرار بگیریم.

این بار در ماه آگوست با تجربه ای که از پیش اندوخته بودیم و با تقویت زیرساخت فنی و انسانی درگیر موفق شدیم همه موکلین خود را ثبت کنیم. این بار اما هجمه ای دیگر از راه رسید. در فضای مجازی تا توانستند سمپاشی کردند عده ای اصل ماجرا را زیر سوال برده اند که اصلا بازار گرمی است و ثبتی در کار نبوده است. خود را درگیر پاسخ به چنین سخن سخیفی نمی کنیم چرا که معتنقدم این سخن از دهان کسی که بهره اندکی از هوش داشته باشد خارج نمی شود. در این دوره مدرنی که نمی توان چیزی را مخفی کرد چطور یک مجموعه معتبر حاضر است برای بازار گرمی دروغ ببافد؟ موکلین ثبت نشده را چگونه می تواند ساکت کند؟ 

عده ای دیگر سخن از این گفته اند که این عدالت نیست که موکلین کنپارس ثبت بشوند و ما نشویم تو گویی با ثبت موکلین جا برای ثبت ایشان تنگ شده است. تصور این دوستان آن است که اهالی هند و چین همه بر آنها تقدم دارند و تلاش برای ثبت رقابت با آنان نبوده است و تنها رقیب آنها کنپارس با تعداد محدودی موکل بوده است.

گروه دیگر اما فراتر از این رفته اند و به توهم توطیه در غلطیده اند. برآنند که تقلبی صورت گرفته و یا روش غیر معمول و غیر قانونی استفاده شده که موفق به ثبت همه پرونده ها شده ایم. از این رو می پرسند اگر راست می گویید چگونه انجام داده اید.

حکایت کنپارس البته روشن است. صحبت از برنامه ریزی  درست، مدیریت هدفمند و نیز اجرای صحیح توسط تیمی قوی است. من از یکایک اعضای تیم و نیز آنانکه به صورت موقت با مجموعه همکاری کردند واقعا سپاسگزارم. نه تقلبی است و نه خلاف قانون کاملا در چارچوب قانون عمل شده است اینکه روش چگونه بوده است و جزییات اقدام ما چیست، البته قابل باز کردن نیست. این همان نکته برتری تیم کنپارس است  و قرار نیست همه در مورد آن بدانند.

خلاصه کلام اینکه دوستانی را که در زمان ثبت نیمی از موکلین آنگونه کردند و باز هنگام ثبت همه موکلین بنای تخریب دارند، به همان بیت شعری که در آغاز نوشتم ارجاع می دهم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar