حذف دو شغل از فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان
28 دسامبر 2017 - 1:41
بازدید 616
8

اداره مهاجرت استان ساسکچوان، دقایقی پیش در عصر روز چهارشنبه 27 دسامبر 2017، فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان را تغییر داد.  دو شغل از فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان که نیازمند به تاییدیه از سوی استان نبودند، حذف شدند: 1.  تکنسین های مهندسی عمران ناک 2231  Civil Engineer […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان ساسکچوان، دقایقی پیش در عصر روز چهارشنبه 27 دسامبر 2017، فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان را تغییر داد. 

دو شغل از فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان که نیازمند به تاییدیه از سوی استان نبودند، حذف شدند:

1.  تکنسین های مهندسی عمران ناک 2231  Civil Engineer Technologists and Technicians

2. تکنسین های طراحی و نقشه کشی ناک  2253 Draft Technologists and Technicians

متقاضیانی که می خواهند با انتخاب این کد شغلی برای این برنامه مهاجرتی اقدام کنند، از این پس بایستی پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا همان جاب آفر داشته باشند و بدون داشتن جاب آفر نمی توانند پرونده خود را ثبت کنند. اما اداره مهاجرت این استان در سوم ژانویه 2018 در پاسخ به دفتر کنپارس اعلام کرد: متقاضیانی که در تاریخ اول ژانویه 2018 با این دو عنوان شغلی پرونده خود را ثبت کرده اند، پرونده شان پذیرفته می شود. 

فهرست مشاغل مورد نیاز یا همان کد ناک های مورد نیاز برای برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان که متقاضی برای ساختن پروفایل به آن نیاز دارد، در تاریخ 9 اوت 2017 از سوی اداره مهاجرت استان ساسکچوان ویرایش شده است. این فهرست در اینجا آورده شده است.

برای اینکه بدانید ناک چیست؟ اینجا را بخوانید. 

در سیستم اکسپرس انتری، فهرست تمام ناک هایی را که می توانید انتخاب کنید، اینجا بیابید. 

بر اساس اعلام اداره مهاجرت این استان، همه متقاضیانی که برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص استان ساسکچوان از طریق سیستم اکسپرس انتری EE اقدام می کنند، از امروز 27 دسامبر 2017 باید ارزیابی مدارک تحصیلی یا همان Educational Credential Assessment ارائه کنند و همچنین متقاضیانی که در این برنامه مهاجرتی از طریق OID اقدام می کنند، از تاریخ اول آوریل 2018 نیاز به ارائه ارزیابی مدارک تحصیلی دارند. 

پیش از این نیز، اداره مهاجرت استان ساسکچوان در 5 دسامبر 2017 اعلام کرده بود که جدول اثبات توان مالی برنامه نیروی متخصص این استان را از تاریخ 5 مارس 2018 مطابق با جدول الزامات توان مالی فدرال تغییر خواهد داد. جدول فعلی اثبات توان مالی. 

منبع خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar