حداکثر سن فرزندان همراه در پرونده مهاجرت به ۲۲ باز می گردد
03 نوامبر 2016 - 20:26
بازدید 254
9

از جمله اقدامات مخرب دولت محافظه کار هارپر در حوزه مهاجرت به کم کردن سن همراهی فرزندان وابسته در پرونده مهاجرتی بر می گشت. مجلسی که نمایندگان حامی هارپر در ان اکثریت داشتند مقرر کرد تنها فرزندان زیر ۱۹ سال امکان همراهی خانواده خود را دارند حال آنکه تا پیش از آن فرزندان تا ۲۲ […]

ارسال توسط :
پ
پ

از جمله اقدامات مخرب دولت محافظه کار هارپر در حوزه مهاجرت به کم کردن سن همراهی فرزندان وابسته در پرونده مهاجرتی بر می گشت. مجلسی که نمایندگان حامی هارپر در ان اکثریت داشتند مقرر کرد تنها فرزندان زیر ۱۹ سال امکان همراهی خانواده خود را دارند حال آنکه تا پیش از آن فرزندان تا ۲۲ سالگی می توانستند همراه خانواده باشند و بعد از آن هم در صورت دانشجو بودن و نیز وابسته مالی بودن به پدر و مادر امکان همراهی را داشتند. 

بعد از شکست سنگین هارپر و آمدن لیبرالها در عرصه قدرت از جمله ماموریتهایی که به وزیر مهاجرت داده شد این بود که قانون مرتبط به سن فرزندان نیز به حالت قبل از دستکاری هارپری بازگردد. بعد از مدتها انتظار بالاخره این تغییرات از سوی دولت رسما پیشنهاد شده است و  در روزنامه رسمی نیز برای اظهار نظر عموم برای ۳۰ روز از تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۶منتشر شده است. 

از آنجا که لیبرالها اکثریت پارلمان را در اختیار دارند این تغییرات بدون مشکل به تصویب خواهد رسید.  

پیش بینی می شود که این تغییرات تا تا ماه می ۲۰۱۷ اجرایی شود بنابراین توصیه می شود کسانی که فرزند بین ۱۹ تا ۲۲ سال دارند و یا فرزندی دارند که بالای ۲۲ است و دانشجوست،  برای فایل کردن پرونده فدرال خود تا آن زمان صبر کنند تا فرزند آنها نیز در پرونده قرار گیرد. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar