جلسات فروش، اتلاف وقت یا راهگشا
10 آوریل 2015 - 6:20
بازدید 237
11

این مطلب در شماره 31-32 پرنیان کانادا, در این صفحات منعکس شده است. در ادامه سلسله مطالب مربوط به شاغلان بخش فروش یک شرکت تجاری و واحد فروش به عنوان موتور محرکه کسب درآمد هر بنگاه اقتصادی، در این مقاله به بحث جلسات فروش و چگونگی هر چه کارآمدتر کردن آنها پرداخته خواهد شد. اهمیت ویژه کسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

این مطلب در شماره 31-32 پرنیان کانادا, در این صفحات منعکس شده است.

در ادامه سلسله مطالب مربوط به شاغلان بخش فروش یک شرکت تجاری و واحد فروش به عنوان موتور محرکه کسب درآمد هر بنگاه اقتصادی، در این مقاله به بحث جلسات فروش و چگونگی هر چه کارآمدتر کردن آنها پرداخته خواهد شد.

اهمیت ویژه کسب درآمد برای صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، مدیران ارشد سازمان‌ها را وادار می‌نماید تا با فشار بر روی مدیران فروش و به تبع آن بر فروشندگان، میزان فروش مورد نیاز برای به حرکت درآوردن چرخ‌های سازمان و نه الزاما سوددهی را تامین نموده و بصورتی مستمر آنها را برای تحقق فروش محصولات و خدمات تحت فشار بگذارند. این امر باعث می‌شود تا تعداد اندکی از افراد مایل به کار در قسمت‌های فروش باشند و این وظیفه مدیران فروش است که با ایجاد جوی مناسب نه تنها افراد بااستعداد را جذب این کار نموده، بلکه کارکنان فروش را برای بلندمدت حفظ نمایند.

یکی از وظایف بسیار مهم مدیران فروش تنظیم و برگزاری جلسات فروش منظم، هدف‌دار، پربازده و البته برای کارمندان جذاب می‌باشد. آنها باید اجازه بروز خلاقیت در موضوعات مطرح شده در جلسه را به کارمندان خود داده تا از تبدیل شدن افراد پرانرژی به کارمندانی بی‌انگیزه و با راندمان پایین جلوگیری نماید. در مقابل، فروشندگان نه تنها می‌بایست به مدیر خود احترام گذاشته و وظایف محوله را اجرا نمایند، بلکه باید با علاقه تمام با پذیرش ریسک، خود را به آب و آتش بزنند. این امر محقق نخواهد شد مگر با اعتماد، احترام متقابل و ایجاد انگیزه.

متن کامل را در این صفحه از وبسایت پرنیان ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar