جزئیات سه انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد
24 می 2020 - 2:14
بازدید 445
9

  جزیره پرنس ادوارد از زمان اعمال اقدامات ویژه ویروس کرونا، سه انتخاب تحت برنامه نامزدی استانی (PNP) برگزار کرده است. برای این سه انتخاب، برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) فقط متقاضیان را از اکسپرس انتری و  گروه Labour Impact دعوت کرده است که در خدمات اساسی مانند مراقبت های بهداشتی یا […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

جزیره پرنس ادوارد از زمان اعمال اقدامات ویژه ویروس کرونا، سه انتخاب تحت برنامه نامزدی استانی (PNP) برگزار کرده است.

برای این سه انتخاب، برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP) فقط متقاضیان را از اکسپرس انتری و  گروه Labour Impact دعوت کرده است که در خدمات اساسی مانند مراقبت های بهداشتی یا حمل و نقل کار می کردند. متقاضیان گروه Business Impact نیز معمولاً جزو افرادی هستند که دعوتنامه (EOI)  دریافت می کنند، اما این روال در سه انتخاب اخیر صدق نمی کرد.

 

در سه انتخاب اخیر برای 29 متقاضی دعوت نامه صادر شد. به طور معمول انتخاب های PEI PNP بیش از 100 دعوتنامه را از طریق سه جریان صادر می کنند. در 23 مارس، از پنج متقاضی دعوت شد تا برای نامزدی استانی PEI درخواست دهند. سپس در تاریخ 27 آوریل 10 متقاضی و سرانجام در تاریخ 15 ماه می، 14 متقاضی دعوت شدند.

 

گروه اکسپرس انتری PEI

اکسپرس انتری PEI PNP با سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا مطابقت دارد، که برنامه های مربوط به سه دسته مهاجرت طبقه اقتصادی را مدیریت می کند: نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی.

 

متقاضیان با ایجاد پروفایل به استخر اکسپرس انتری وارد شده و بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع (CRS) با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

 

متقاضیانی که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز CRSاضافی  به آنها تعلق می گیرد که به طور مؤثر دریافت دعوتنامه(ITA)  از دولت کانادا در انتخاب اکسپرس انتری بعدی را تضمین می کند.

 

برای دریافت نامزدی استانی از PEI ، متقاضیان اکسپرس انتری باید پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) در PEI PNP ایجاد کنند.

 

پروفایل های EOI بر اساس جدول امتیازبندی منحصر به فرد استان امتیاز داده می شوند. از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود که از طریق انتخاب های ماهانه درخواست دهند.

 

تفکیک تعداد متقاضیان در هر گروه و همچنین حداقل امتیاز لازم مشخص نشده است.

 

گروه Labour Impact

در سه انتخاب اخیر از متقاضیان گروه Labour Impact نیز دعوت شده است. این گروه برای اتباع خارجی است که در PEI یک پیشنهاد شغلی معتبر دارند و از طرف کارفرمای خود پشتیبانی می شوند. این گروه به سه جریان تقسیم می شود: نیروی متخصص، کارگران کلیدی و فارغ التحصیلان بین المللی.

 

متقاضیان این گروه نیز باید پروفایل EOI داشته باشند تا برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

 

گروه Business Impact

برای متقاضیان Business Impact) Work Permit Stream) هیچ دعوتنامه ای صادر نشده است. جریان Work Permit برای کارآفرینانی است که مایل به  راه اندازی و مدیریت کسب و کار در PEI هستند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar