جزئیات بیشتری درباره سه برنامه جدید پایلوت مهاجرت کبک منتشر شد
29 اکتبر 2020 - 18:36
بازدید 471
11

استان کبک روز چهارشنبه 28 اکتبر، با انتشار پیش نویس آیین نامه خود در نشریه رسمی کبک، جزئیات بیشتری در مورد سه برنامه جدید پایلوت مهاجرت ارائه کرد. هر برنامه پایلوت، مشاغل خاصی را هدف قرار می دهد و هر کدام به مدت پنج سال ادامه خواهند داشت. مطابق بیانیه وزارت مهاجرت، گسترش فرهنگ و […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان کبک روز چهارشنبه 28 اکتبر، با انتشار پیش نویس آیین نامه خود در نشریه رسمی کبک، جزئیات بیشتری در مورد سه برنامه جدید پایلوت مهاجرت ارائه کرد.

هر برنامه پایلوت، مشاغل خاصی را هدف قرار می دهد و هر کدام به مدت پنج سال ادامه خواهند داشت. مطابق بیانیه وزارت مهاجرت، گسترش فرهنگ و زبان فرانسوی و یکپارچه سازی (MIFI)، هر ساله ظرفیت پذیرش هر یک از این سه برنامه پایلوت، 550 متقاضی در کنار اعضای خانواده آنها خواهد بود.

این سه برنامه که در ابتدا در ماه می و جولای سال 2020 معرفی شدند، پرسنل خدمات بیمارستان، مشاغل مرتبط با بخش فرآوری مواد غذایی، و نیروی متخصص در هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و جلوه های بصری را هدف قرار می دهند.

«نادین گیرالت»، وزیر مهاجرت استان کبک گفت: «این اقدامات، مهاجران را قادر می سازند تا با اقامت در استان کبک و اشتغال در این حوزه های کاری، در توسعه جامعه کبک مشارکت داشته باشند.»

 

  1. پرسنل خدمات بیمارستان

پایلوت برای اقامت دائم پرسنل خدمات بیمارستان، جهت «رفع کمبود شدید نیروی انسانی در این حوزه» طراحی شده است.

  1. پایلوت فرآوری مواد غذایی

بخش فرآوری مواد غذایی در استان کبک «به نیروی انسانی قابل توجهی» نیاز دارد و این پایلوت، مسیری را جهت دریافت اقامت دائم برای فعالان این حوزه ایجاد می کند.

  1. پایلوت هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و جلوه های بصری

هدف از پایلوت هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و جلوه های بصری، جذب استعدادهای بین المللی است. علاوه بر این، پایلوت مورد بحث فعالان این سه حوزه را که هم اکنون در استان کبک ساکن هستند و وضعیت اقامت آنها موقت است، قادر می سازد تا برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. نیروی متخصص در حوزه هوش مصنوعی، نصف ظرفیت پذیرش 550 متقاضی را به خود اختصاص می دهند و ظرفیت باقی مانده به صورت مساوی بین دو حوزه دیگر تقسیم می شود.

 

منبع خبر: immigration-quebec.gouv.qc.ca, October 2020

به دنبال انتشار پیش نویس آیین نامه، جزئیات برنامه های پایلوت به مدت 45 روز و تا 5 دسامبر 2020 برای فرآیند مشاوره در دسترس باقی می ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar