جزئیات انتخاب 21 می منیتوبا
24 می 2020 - 2:23
بازدید 429
7

  استان منیتوبا در تاریخ 21 ماه می از 99 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا از طریق برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   این دعوتنامه ها که به توصیه نامه برای درخواست (LAA) نیز معروف هستند، به شرح زیر توزیع شده اند: نیروی متخصص در منیتوبا: 72 نیروی متخصص […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

استان منیتوبا در تاریخ 21 ماه می از 99 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا از طریق برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

این دعوتنامه ها که به توصیه نامه برای درخواست (LAA) نیز معروف هستند، به شرح زیر توزیع شده اند:

نیروی متخصص در منیتوبا: 72

نیروی متخصص در خارج از کشور: 15

تحصیلات بین المللی: 12

 

این استان تاکنون در سال جاری 2،030 LAA برای متقاضیان مهاجرت در این گروه ها صادر کرده است. این 90مین انتخاب منیتوبا از زمان شروع این برنامه در آوریل 2014 است.

 

در میان LAA صادر شده در انتخاب 21 می، 9 دعوتنامه متعلق به متقاضیانی بود که دارای پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری فدرال بودند. متقاضیان اکسپرس انتری که در این انتخاب، نامزدی استانی از منیتوبا دریافت کرده اند، یک شناسه معتبر اکسپرس انتری و کد تائید جوینده کار داشتند.

 

حداقل امتیازها:

نیروی متخصص در منیتوبا: 485

نیروی متخصص در خارج از کشور: 613

تحصیلات بین المللی: مشخص نشده است

 

نیروی متخصص در منیتوبا

جریان نیروی متخصص در منیتوبا مسیری را برای اقامت دائم نیروی کار موقت خارجی در استان و فارغ التحصیلان بین المللی مؤسسات آموزش عالی در منیتوبا، فراهم می کند.

 

برای دریافت دعوتنامه، متقاضیان باید علاوه بر دیگر معیارها، در منیتوبا مشغول به کار باشند و یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائم از کارفرمای خود داشته باشند.

 

دعوتنامه های مربوط به درخواست نامزدی استانی از منیتوبا از طریق جریان نیروی متخصص در منیتوبا برای متقاضیانی صادر می شود که یک پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) در MPNP ثبت کرده باشند.

EOI یک پروفایل آنلاین است که از امتیاز 1000 رتبه بندی می شود. امتیازات برای تحصیلات، تجربه کار، ارتباط با منیتوبا و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی در کنار دیگر معیارها اعطا می شود.

 

نیروی متخصص در خارج از کشور

متقاضیان انتخاب شده تحت جریان نیروی متخصص در خارج از کشور مستقیماً از طریق یک طرح استخدام استراتژیک (Strategic Recruitment Initiative) دعوت می شوند که می تواند شامل مأموریت های استخدام در خارج از کشور باشد که توسط MPNP و اغلب با همکاری کارفرمایان منیتوبا، سازماندهی شده اند.

 

داوطلبان جریان نیروی متخصص در خارج از کشور نیز طبق سیستم امتیاز بندی EOI منیتوبا رتبه بندی می شوند.

 

تحصیلات بین المللی

فارغ التحصیلان منیتوبا با مهارت های خاص مورد تقاضا تحت جریان تحصیلات بین المللی دعوت می شوند. این جریان شامل سه زیر گروه است:

Career Employment Pathway

Graduate Internship Pathway

International Student Entrepreneur Pilot

 

این استان در انتخاب قبلی خود که در 7 ماه مه برگزار شد، در مجموع 123 دعوتنامه صادر کرد: در گروه نیروی متخصص در منیتوبا 94 دعوتنامه با حداقل امتیاز 475، در گروه نیروی متخصص خارج از کشور در منیتوبا 14 دعوتنامه با حداقل امتیاز 802، در گروه تحصیلات بین المللی 15 دعوتنامه با حداقل امتیاز نامشخص.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar