جدیدترین انتخاب سیستم اکسپرس انتری
07 مارس 2020 - 15:31
بازدید 449
11

در تاریخ 4 مارس، کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری 3900 دعوتنامه برای متقاضیان صادر کرد. با یک امتیاز افزایش نسبت به دور قبل، حداقل امتیاز این دور انتخابی به 471 رسید. در انتخاب دو هفته پیش در تاریخ 19 فوریه که بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری در دولت کانادا تا به حال بوده است، 4500 […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 4 مارس، کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری 3900 دعوتنامه برای متقاضیان صادر کرد. با یک امتیاز افزایش نسبت به دور قبل، حداقل امتیاز این دور انتخابی به 471 رسید.

در انتخاب دو هفته پیش در تاریخ 19 فوریه که بزرگترین انتخاب اکسپرس انتری در دولت کانادا تا به حال بوده است، 4500 دعوتنامه صادر شد. حداقل امتیاز در این دور انتخابی، 470 بود.

سیستم اکسپرس انتری استخر متقاضیان را برای سه گروه اصلی مهاجران اصلی نیروی متخصص مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص، نیروی کار ماهر و تجربه کانادایی.

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع  با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

برای دریافت دعوتنامه در اکسپرس انتری نیازی به جاب آفر نیست، اما در صورتی که متقاضی دارای جاب آفر باشد در سیستم امتیاز بندی جامع برای فرد امتیاز در نظر گرفته می شود.

متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، موفق به دریافت دعوتنامه خواهند شد.

دعوتنامه ها معمولا هر دو هفته یک بار صادر می شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar