جدیدترین انتخاب جزیره پرنس ادوارد
19 سپتامبر 2021 - 5:05
بازدید 786
21
تعداد دعوتنامه‌های صادر شده توسط «PEI» در سال جاری، به 1337 مورد رسید
ارسال توسط :
پ
پ

در روز 16 سپتامبر، در جدیدترین انتخاب جزیره پرنس ادوارد، برای 143 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرد تا برای اقامت دائم اقدام کنند..

 

در انتخاب اخیر، 129 دعوتنامه به متقاضیان «اکسپرس انتری» و «شاخه کار Labour Impact» ارسال شده است. 14 دعوتنامه باقی مانده به متقاضیان «شاخه مشاغل مؤثر Business Impact» تعلق گرفت. این متقاضیان به حداقل امتیاز 72 نیاز داشتند.

 

این نهمین انتخاب جزیره پرنس ادوارد در سال جاری بود، که مجموع دعوتنامه‌ها را به 1337 مورد می‌رساند. انتخاب آتی این استان در روز 21 اکتبر برگزار خواهد شد.

 

«برنامه‌ انتخاب استانی» (PNP) به استان‌ها و قلمروهای کانادا اجازه می‌دهد تا متقاضیان مهاجرت را که نیازهای بازار کار آنها را برآورده می‌کنند، انتخاب کنند.

 

 

شاخه «اکسپرس انتری PEI»

این شاخه در واقع یک «PNP» پیشرفته است که در سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا فعالیت دارد.

 

سیستم «اکسپرس انتری» درخواست‌های مربوط به سه برنامه گروه اقتصادی را مدیریت می‌کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

 

داوطلبان واجد شرایط در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بر اساس سن، سابقه کار، تحصیلات، و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه امتیازدهی می‌شوند.

صدور 161 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد

به متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده «CRS» تعلق می‌گیرد، و در انتخاب اکسپرس انتری آتی، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم برای آنها تضمین خواهد شد.

 

برای اقدام به دریافت نامزدی استانی از جزیره پرنس ادوارد، متقاضیان اکسپرس انتری باید پروفایل «ابراز علاقه مندی» (EOI) خود را از طریق «PEI PNP» ثبت کنند.

 

پروفایل‌های «EOI» بر اساس جدول امتیازات منحصر به فرد هر استان، رتبه بندی می‌شوند. سپس متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، از طریق انتخاب‌های ماهانه دعوت خواهند شد.

 

 

«شاخه کار Labour Impact»

این شاخه مربوط به اتباع خارجی است که پیشنهاد شغلی معتبری در جزیره پرنس ادوارد دارند، و توسط کارفرمای خود پشتیبانی می‌شوند. این افراد به سه زیرشاخه تقسیم می‌شود: «نیروی کار متخصص»، «نیروی کار مورد نیاز مبرم» و «فارغ التحصیل بین الملل».

 

متقاضیان در این شاخه همچنین باید مشخصات «EOI» را ارائه دهند تا از طریق «شاخه کار Labour Impact» برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

 

«شاخه مشاغل مؤثر Business Impact»

متقاضیان این شاخه برای ارسال درخواست به حداقل امتیاز استانی دارند. این امتیاز در هر تساوی متفاوت است. دعوتنامه‌های این انتخاب تحت «زیرشاخه اجازه کار» صادر شده‌اند، كه براي كارآفرينان خارجي است كه مي‌خواهند در جزیره پرنس ادوارد، صاحب و مدير یک بیزینس باشند.

 

 

منبع خبر: princeedwardisland.ca, September 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar