تکنولوژی‌های نوین و سیستم‌های جدید آموزشی در نشست تابستانی دانشگاه یورک
08 سپتامبر 2010 - 20:51
بازدید 371
7

همانطور که پیشتر بارها در این سایت بیان شده است یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت در بازار کار کانادا آشنایی با ترندها و تغییرات آتی بازار است و نشست‌های تخصصی با حضور شاخصان فعال بازارهای مختلف یکی از بهترین روش‌های آشنایی با این ترندها است. در اینجا خبر مربوط به برگزاری یکی از نشست‌های موفق […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر بارها در این سایت بیان شده است یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت در بازار کار کانادا آشنایی با ترندها و تغییرات آتی بازار است و نشست‌های تخصصی با حضور شاخصان فعال بازارهای مختلف یکی از بهترین روش‌های آشنایی با این ترندها است. در اینجا خبر مربوط به برگزاری یکی از نشست‌های موفق در زمینه «رابطه تکنولوژی و آموزش در آینده» بیان شده است. شاید شما یکی از شرکت‌کنندگان این نشست در سال‌های آتی باشید.

 

برنامه Advanced Boardband Enabled Learningکه به اختصار به آن ABELنیز گفته می‌شود، یکی دیگر از دوره‌های موفق تابستانی خود را در انستیتو تابستانی ABEL(ASI) به پایان رساند. موضوع نهمین دوره ASIکه از ۲۳ تا ۲۵ ماه اگست در دانشگاه یورک شهر تورنتو برگزار شد عبارت بود از «خلق آینده در حال». این برنامه پذیرای بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان انتاریو و دیگر نقاط کانادا بود.   

 

در این نشست‌های آموزشی دو و نیم روزه با تمرکز بر چند موضوع اجرای تکنولوژی‌های نوین، ابزارها و بهترین روش کار در کلاس‌های درس، سخنرانی‌های بسیار کاربردی و مهمی ارائه شد، جلساتی آموزشی برگزار گردید و فرصت‌هایی برای برقراری رابطه میان افراد یا به عبارت دیگر networkingفراهم گشت.

 

از مهم‌ترین اتفاقات روز نخست این برنامه، سخنرانی آلک کوری، استاد دانشگاه رجاینا در زمینه تکنولوژی آموزشی و رسانه و هماهنگ‌کننده اطلاعات و تکنولوژی‌های ارتباطی بود. سخنرانی او با عنوان «چطور شبکه‌های غیررسمی آموزشی می‌توانند شکل و وضعیت تحصیل را دگرگون کنند»، نشان می‌داد که چگونه محصلان می‌توانند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی مثل فیس‌بوک و توییتر به تحصیلات غیررسمی بپردازند و تا چه حد آینده این شبکه‌ها می‌تواند در تغییر شکل آموزش و تدریس تاثیر داشته باشد. در این کنفرانس دو استاد دیگر از دانشگاه‌های تورنتو و انتاریو نیز طی سخنرانی‌های خود به نکات بسیار جالبی در زمینه تاثیر تکنولوژی‌های نوین بر آینده آموزش و تدریس اشاره نمودند.

 

وب‌سایت برنامه ABELو امکان برقراری تماس آن‌لاین با آن در همین روزها افتتاح شد و این امکان به شرکت‌کنندگان این فرصت را داد تا حتی پس از پایان برنامه‌ها نیز بتوانند در مورد تکنولوژی‌های آموزشی و آموزش‌های تخصصی به بحث و تبادل نظر با برگزارکنندگان ادامه دهند.

 

نشست‌های تابستانی ABELبا کمک‌های  دو بخش‌ دولتی و خصوصی امکان‌پذیر می‌گردد. از حامیان امسال برنامه ABELمی‌توان به شرکت‌هایی چون Microsoft Canada، Polycom، Apple،the Ontario Research & Innovation Optical Network  ، Pearson Education Canada،  Duplicom Presentation Systems، Mindshare Learning، Ontario’s Literacy and Numeracy Secretariat، دانشگاه یورک، هیئت مدارس منطقه یورک، Turning Technologies Canadaو مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای Sobeysاشاره کرد.

 

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از این نشست می‌توانید به وب‌سایت ABEL Summer Instituteمراجعه کنید. این برنامه در سال ۲۰۰۲ و با همکاری بخش تحقیق و ابداعات دانشگاه یورک و هیئت مدارس منطقه یورک آغاز به کار نمود و در این مدت توانسته است چه در داخل کشور و چه در سطح بین‌المللی به عنوان محلی برای عرضه آخرین روش‌های نوین تدریس، آموزش، یادگیری و همکاری شناخته شود. 

 

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar