تکمیل ظرفیت رشته پزشکی عمومی در فهرست فدرال
13 ژانویه 2012 - 18:41
بازدید 349
9

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته پزشکی عمومی در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته ششمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و حالا ۲۳ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا بر آخرین به روزرسانی آمار فهرست مشاغل فدرال در سری سوم، ظرفیت رشته پزشکی عمومی در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۲ با رسیدن به سقف ۵۰۰ پرونده، رسما تکمیل اعلام شد. این رشته ششمین رشته از فهرست جدید است که تکمیل می‌شود و حالا ۲۳ رشته دیگر در این فهرست به قبول پرونده ادامه می‌دهند.

به این ترتیب، رشته پزشکی عمومی به رشته‌هایی چون «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران»، پرستاران، داروسازان و مدیران رستوران و خدمات تغذیه و متخصصین بیولوژی که پیشتر تکمیل شده بودند پیوست. از رشته دندان‌پزشکی فقط سه ظرفیت دیگر به صورت رسمی باقی مانده و تکمیل شدن آن قاعدتا در هفته آینده اعلام خواهد شد. همچنین چون از پزشکی تخصصی هم تنها ۱۷ ظرفیت بافی مانده است احتمال دارد که این رشته هم تا پایان ژانویه تکمیل شود که در این صورت تمامی رشته‌های پرطرفدار فهرست تا پایان ژانویه تکمیل خواهند شد و فرصتی برای متقاضیان آنها با قی نخواهد ماند.

مجددا یادآوری می‌کنیم که بین این آمار و آمار پرونده‌های دریافت شده که شرایط پذیرش را دارند فاصله زیادی است و ظرفیت حقیقی این رشته‌ها خیلی پیشتر تکمیل شده است و بنابر این تعدادی از پرونده‌ها برگشت خواهد خورد.

در تعقیب این رشته‌ها، رشته‌های معماری، مددکاری اجتماعی و بهیاری و کمک پرستاری بسیاری از ظرفیت های خود را تکمیل شده می‌بینند و در مقابل در انتهای جدول هم کماکان رشته‌هایی چون اپراتورهای جرثقیل، متخصصان حفاری و لوله‌کش قرار دارند.

تا تاریخ اعلام شده، تعداد پرونده‌هایی که رسما پذیرفته شده‌اند ۶۶۴۶ پرونده است که معادل ۶۶ درصد ظرفیت یک سال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar